اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی کرمان:

غذاهای سنتی کرمان به گردشگران عرضه شود

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان گفت: غذاهای سنتی کرمان در رستوران‌ها و مراکز اقامتی به گردشگران عرضه شود.

غذاهای سنتی کرمان به گردشگران عرضه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین شمس‌الدینی صبح امروز در جمع اعضای اتحادیه هتلداران استان کرمان اظهار داشت: منوی غذای سنتی در دستور کار رستوران‌ها و مراکز اقامتی و تفریحی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 79 غذای محلی در کتاب جاذبه‌های گردشگری استان کرمان معرفی شده است که قرار گرفتن این غذاها در لیست غذای مراکز اقامتی و رستوران‌ها موجب ایجاد جذابیت می‌شود.

شمس‌الدینی از برگزاری 100 جشنواره صدای بهار با 254 برنامه در مناطق مختلف استان کرمان طی عید نوروز خبر داد و ابراز داشت: این جشنواره با استقبال مطلوبی مواجه شد و توانست نوروزی شاد و به یاد ماندنی را برای مردم بر جا گذارد.

وی بیان کرد: جشنواره صدای بهار با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله معرفی آداب و رسوم و موسیقی محلی همراه بود و بیش از 300 هزار نفر در استان کرمان از این برنامه استقبال کردند.

این مسئول فرهنگی با اشاره به افزایش مطلوب ورود مسافران به استان کرمان در عید نوروز گفت: میانگین اقامت مسافران نوروزی در کرمان نسبت به سال‌های گذشته طولانی‌تر بوده و ظرفیت مراکز اقامتی کرمان تکمیل شده است.

شمس‌الدینی با بیان اینکه با توجه به حجم مسافران نوروزی تعداد تخت‌ها در مراکز اقامتی دائمی کرمان افزوده شده است، افزود: بازدید از جاذبه‌های گردشگری کرمان 40 درصد افزایش را نشان می‌دهد که این امر بیانگر این است که حضور مسافران در کرمان فقط برای عبور از این استان نبوده و از مراکز مختلف بازدید داشته‌اند.

انتهای پیام/80019/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول