اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

انتخابات پرشور پیش زمینه‌ای برای حماسه اقتصادی است

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: انتخابات پرشور و حماسی پیش‌زمینه‌ای برای یک حماسه اقتصادی مداوم است. چراکه اگر حماسه سیاسی صورت نگیرد حماسه اقتصادی هم محقق نمی‌شود.

انتخابات پرشور  پیش زمینه‌ای برای حماسه اقتصادی است

محمد دهقان در گفت‌وگو با فارس در مشهد، در توضیح بخش ایجابی نامگذاری سال جدید، ابراز عقیده کرد: ما برای اینکه بتوانیم به یک الگو تبدیل شویم باید در اقتصاد گام‌های بلند اقتصادی برداریم که این امر جز با حمایت از تولید داخلی و برنامه‌ریزی‌های بلند مدت محقق نمی‌شود.

دهقان خاطرنشان کرد: از بعد صلبی، دشمن تمام تلاش خود را کرده و می‌کند که نظام اسلامی ما را به زمین بزند و برنامه ‌آ‌ن‌ها این است که مردم را از نظام جدا کنند.

وی ادامه داد: ما در ابتدای امسال انتخابات ریاست جمهوری را پیش رو داریم و باید یک حماسه سیاسی به وقوع بپیوندد چرا که همواره انتخابات مظهر جمهوریت نظام است و حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی می‌تواند تضمین کننده استحکام پایه‌های نظام اسلامی، رویش دوباره و تازه شدن دستگاه اجرایی کشور و نیز ایجاد یک حماسه سیاسی باشد.

نماینده چناران و طرقبه‌شاندیز در مجلس تأکید کرد : محققاً انتخابات پرشور و حماسی پیش‌زمینه‌ای برای یک حماسه اقتصادی مداوم است. چراکه اگر حماسه سیاسی صورت نگیرد حماسه اقتصادی هم محقق نمی‌شود.

وی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله با حضور آگاهانه مردم ، دولتی کارآمدتر از گذشته و دارای برنامه‌های اقتصادی قوی انتخاب شود تا بتواند کشور را به اهداف چشم‌انداز سال 1404 نزدیک کند.

این عضو هیئت رئیسه مجلس تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری بسیار مهمتر از انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز شوراهای اسلامی شهر و روستاست چراکه در قانون اساسی تصریح شده «رئیس جمهور خط مشی کشور را مشخص می‌کند». و از آنجا که به تجربه ثابت شده معمولا رؤسای جمهور برای دو دوره متوالی از سوی مردم انتخاب می‌شوند لذا نقش رئیس جمهور در 8 سال آینده کشور بسیار اثرگذار و سرنوشت‌ساز است.

دهقان به انحراف‌های تاریخی و مذهبی در اسلام و انقلاب اشاره کرد و این انحراف‌ها را ناشی از عمیق نبودن اعتقادات و افکار افراد و جریان‌ها و نفاق برخی از آن‌ها قلمداد کرد.

وی به تشریح نحوه شکل‌گیری فرقه بهائیت پرداخت و سپس به انحراف‌های جریان‌های سیاسی معاصر پرداخت و با بیان اینکه «سازمان مجاهدین خلق» در سال 1344 تشکیل شده که بنیانگذاران اولیه آن انسان‌های مؤمن، قوی، شجاع و انقلابی بوده‌اند گفت: آن‌ها یک مشکل اساسی داشتند که معتقد بودند مبارزه یک علم است که باید آن را فراگرفت و در این راه الگوی خود را کمونیست قرار دادند و سعی کردند از ‌آن‌ها الگوبرداری کنند.

وی گفت: لایه اول و دوم این سازمان خیلی دچار انحراف نشدند اما از لایه سوم به بعد منحرف شده و در سال 1353 رسماً اعلام کردند که کمونیست هستند و بعد از آن در جریان انقلاب نفاق پیشه کردند و دچار التقاط و نفاق شدند.

این نماینده مجلس به موضوع بنی‌صدر و فتنه 88 اشاره و خاطرنشان کرد: واقعیت این است که نظام ما قصد طرد و حذف هیچ فرد یا جریانی را ندارد و کسانی که از قطار انقلاب پیاده شدند خودشان مسیرشان را تغییر دادند.

وی ادامه داد: نگاه نظام و ولایت فقیه، نگاه بلند و جامعی است و منحرفین خودشان به دامن منافقین رفته و با مردم و نظام رو در رو شده و علیه آن‌ها شمشیر کشیدند.

عضو هیئت رئیسه مجلس در پایان با بیان سرنوشت منحرفین و منافقین، بر عبرت‌آموزی از تاریخ و رخدادهای آن تأکید کرد و با نقل قولی از امام خمینی(ره) گفت: صراط در همین دنیاست که ما می‌بایست از آن عبور کنیم و نباید دچار غفلت شویم.

دهقان افزود: دشمنان خواب‌های زیادی برای ما دیده‌اند که باید با بصیرت نگذاریم که این خواب‌ها تعبیر شوند.

انتهای پیام/70009/خ40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول