اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران خبر داد

استقرار 12 پست امدادی سیار در محورهای مواصلاتی مازندران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران از استقرار 12 پست امدادی سیار، در کنار دیگر پست‌های ثابت این سازمان در محورهای مواصلاتی مازندران خبر داد.

استقرار 12 پست امدادی سیار در محورهای مواصلاتی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال‌احمر مازندران، مهدی ولی‌پور اظهار داشت: امسال جمعیت هلال‌احمر استان در راستای اجرای طرح امداد و نجات نوروزی، 33 پایگاه و پست ثابت و سیار امداد و نجات و 40 پست راهنمایی مسافران را تدارک و تجهیز کرده است تا شرایط مطلوبی را برای میهمانان استان فراهم کند.

وی ادامه داد: در راستای پاسخگویی سریع به فوریت‌های امدادی ‌موردنیاز گردشگران نوروزی امسال در طرح امداد و نجات جاده‌ای علاوه بر پست‌های ثابت، 12 پست امدادی موقت مجهز به موتورسیکلت‌های ویژه، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته، دو دستگاه خودروی چندمنظوره آرگو و مرکز امداد هوایی مجهز به یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران ابراز داشت: در طرح امداد و نجات نوروزی حدود 2 هزار نفر امدادگر و نجاتگر و همچنین 200 نفر از پرسنل جمعیت استان آموزش دیده و در طرح راهنمایی مسافران نوروزی نیز بیش از یک‌هزار نفر روز از جوانان عضو جمعیت هلال‌احمر مشارکت فعال دارند.

ولی‌پور گفت: 33 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه خودروی نجات و 30 دستگاه خودروی کمک‌دار امدادی در اجرای طرح امداد و نجات جاده‌ای به کارگیری شدند تا خدمت‌رسانی به مسافران و میهمانان نوروزی استان در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام پذیرد.

وی یادآور شد: امسال 40 خیمه نماز نیز به منظور تمهید شرایطی مطلوب برای اقامه نماز میهمانان و گردشگران در کنار پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی برپا شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر مازندران، ارائه بسته‌های مواد غذایی، آب معدنی، ‌بروشور و بسته‌های اطلاع‌رسانی آموزشی و همچنین انجام تست رایگان قند خون و تعیین فشار، برپایی کلبه‌های آموزشی و سرگرمی ویژه کودکان با عنوان دوستدار کودک را از دیگر خدمات قابل ارائه در پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی عنوان کرد.

وی تصریح کرد: طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال‌احمر مازندران که از 24 اسفند و طرح راهنمایی مسافران که از 28 اسفند آغاز شده، تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مازندران گفت: استان مازندران با توجه به موقعیت طبیعی و جاذبه‌های بی‌نظیر خدادادی همه ساله در فصول مختلف به ویژه در ایام نوروز و تابستان میزبان میهمانان و گردشگران بسیاری است که ارائه خدمات مورد نیاز آنها رسالت خطیر همه دستگاه‌های اجرایی بوده و جمعیت هلال‌احمر نیز بر حسب مأموریت ذاتی خود به عنوان یکی از اعضای مهم ستاد تسهیلات سفر با تمام ظرفیت اجرایی و عملیاتی در این عرصه حضور دارد.

انتهای پیام/2296/ذ/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول