اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 59 عملیات صورت گرفت

نجات 90 حادثه‌دیده توسط نجاتگران هلال احمر آذربایجان‌شرقی/ ارائه خدمات هلال احمر به 217 هزار نفر

مدیرعامل جمعیت هلال احمراستان آذربایجان‌شرقی گفت: طی 10 روز گذشته به 90 نفرحادثه دیده توسط نجاتگران هلال احمر خدمات داده شده که از این تعداد 44 نفر به مراکز درمانی و 46 نفر به صورت سرپایی درمان از خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

نجات 90 حادثه‌دیده توسط نجاتگران هلال احمر آذربایجان‌شرقی/ ارائه خدمات هلال احمر به 217 هزار نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عزیز نوری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: از زمان اجرای سیزدهمین طرح ملی راهنمایی مسافران نوروزی تا ششم فروردین امسال بیش از 217 هزار نفر از مسافران و هموطنان به چادرهای راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر در سراسر استان مراجعه کرده و از خدمات متنوع فرهنگی و امدادی این جمعیت بهره‌مند شده‌اند.

وی ادامه داد: طی 9 روز گذشته تعداد 10 هزار نفر برای اقامه نماز به خیمه‌های نماز هلال احمر مراجعه کرده و بیش از یک‌هزار و 860 نفر از خدمات ایستگاه‌های سلامت بهره جسته‌اند و بیش از 100 هزار نسخه انواع بروشور و کتاب جامع ویژه طرح راهنمایی مسافران نوروزی در میان مراجعه کنندگان توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان‌شرقی به پروژه ویژه سحاب اشاره کرد و گفت: برای راهنمایی مسافران در مسیرهای کوتاه شهری جمعیت هلال احمر امسال اقدام به راهنمایی مسافران با دوچرخه کرده است که بیش از دو هزار و 120 نفر از مسافران در سطح استان با این روش به مکان‌های مورد نظر خود راهنمایی شده‌اند.

نوری تعداد خودروهایی که از خدمات ایستگاه‌های سلامت خودرو برخوردار شده‌اند را یک‌هزار و 920 دستگاه اعلام کرد و گفت: در این ایستگاه‌ها جوانان هلال احمر اقدام به رفع نواقص جزیی خودروها کرده و سفری راحت و امنی را برای مسافران رقم می‌زنند.

اعلام آمادگی 133 نفر برای اهدا عضو در آذربایجان‌شرقی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تعداد مراجعان به فضاهای دوستدار کودک و نوجوان را نزدیک به 3 هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد 133 نفر از هموطنان نیز با مراجعه به چادرهای هلال احمر اقدام به پرکردن فرم اهدا عضو کرده‌اند.

نوری به تشریح عملکرد نجاتگران شرکت کننده در طرح امداد و نجات نوروزی پرداخت و عنوان کرد: از 24 اسفند تا 6 فروردین، کل عملیات انجام شده توسط نجاتگران 59 مورد بوده که تعداد 181 نفر حادثه دیده داشتیم که از این تعداد 44 نفر به مراکز درمانی و 46 نفر به صورت سرپایی درمان و مابقی از سایر خدمات امدادی بهره‌مند شده‌اند.

انتهای پیام/60002/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول