اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران خبر داد

خدمت‌رسانی هلال احمر به 200 هزار گردشگر نوروزی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از خدمت رسانی این جمعیت به بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی خبر داد.

خدمت‌رسانی هلال احمر به 200 هزار گردشگر نوروزی

مهدی ولی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: از آغاز طرح‌های نوروزی این جمعیت بیش از 200 هزار گردشگر نوروزی با مراجعه به پایگاه‌ها و پست‌های راهنمایی مسافران نوروزی جمعیت هلال احمر استان خدمات مورد نیاز را دریافت کردند.

ولی‌پور تصریح کرد: توزیع 110 هزار نسخه انواع بروشورهای اطلاع‌رسانی و آموزشی، توزیع بیش از 100 هزار بسته فرهنگی شامل کتابچه مهارت‌های زندگی، نقشه شهرستان و استان، کیف کمک‌های اولیه و نرم‌افزارهای آموزشی، ارائه خدمت به 4 هزار نفر از مراجعان به خیمه‌های نماز و همچنین ارائه خدمات رایگان تست قند خون و سنجش فشار خون به یک هزار نفر از مراجعان به پست‌های راهنمایی مسافران از جمله خدمات هلال احمر استان به گردشگران نوروزی بوده است.

ولی‌پور افزود: در همین مدت 3 هزار و 600 نفر از نمایشگاه‌های جنبی پست‌های راهنمایی مسافران شامل محصولات فرهنگی و صنایع دستی بازدید کردند و یک هزار و 500 کودک نیز با حضور در کلبه‌های دوستدار کودک از خدمات سرگرمی و آموزشی برخوردار شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران با اشاره به خدمات این جمعیت در طرح امداد و نجات جاده‌ای گفت: انجام 215 ماموریت امدادی، امدادرسانی به 80 فقره تصادف جاده‌ای و 140 مصدوم و همچنین ارائه خدمات درمان سرپایی به بیش از یک هزار نفر از گردشگران نوروزی از جمله خدمات هلال احمر استان بوده است. به گفته ولی‌پور، طرح امداد و نجات نوروزی جمعیت هلال احمر مازندران که از 24 اسفند سال گذشته و طرح راهنمایی مسافران که از 28 اسفند آغاز شده تا 15 فروردین ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/2296/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول