اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) اعلام کرد

اعزام 1200 نفر از اقبالیه به سرزمین‌های نور

معاون هماهنگ‌کننده ناحیه مقاومت بسیج سپاه امام سجاد (ع) اقبالیه گفت: یک‌هزار و 200 زائر از اقبالیه به سرزمین‌های نور اعزام شدند.

اعزام 1200 نفر از اقبالیه به سرزمین‌های نور

مهرعلی حسینیانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تقدیر و تشکر از مشارکت همه زائران راهیان نور اظهار داشت: سپاه ناحیه امام سجاد (ع) قزوین در اردیبهشت سال 91 تأسیس شد که نخستین مرحله اعزام راهیان نور آن اردوهای دانش‌آموزی بود.

وی افزود: در نخستین مرحله اعزام محلات در بهار سال 92 اعزام‌ها از 28 اسفند ماه 91 آغاز و تا هفتم فروردین ماه سال جاری ادامه یافت.

این مسئول تصریح کرد: به همت فرمانده ناحیه در اردوهای راهیان نور امسال توانستیم سهمیه 600 نفری راهیان نور را به یک هزار و 200 نفر برسانیم که 600 نفر در مرحله نخست اعزام شده و 600 نفر دیگر نیز در مرحله دوم عازم سرزمین‌های نور شدند.

وی در خصوص برنامه اجرایی راهیان نور یادآور شد: در این سفر معنوی زائران قزوینی در طی چهار روز که در سفر بودند از مناطقی چون طلائیه، هویزه، معراج‌الشهدا، اروند کنار و شلمچه دیدن کرده و همچنین از اجرای رزمایش نمادین در قرارگاه شهید مسعودیان اهواز نیز بهره بردند.

حسینیانی خاطرنشان کرد: به دلیل معرفی بیش از پیش فرهنگ فاطمی و ارزش‌های اسلامی به زائران راهیان نور این ناحیه نسبت به برپایی نمایشگاهی با عنوان یادگار مدینه اقدام کرده است که از سوی سردار نقدی نیز مورد بازدید قرار گرفته و تحسین شده است.

انتهای پیام/77008/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول