اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد

اسکان بیش از 3700 خانوار فرهنگی در اردبیل

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل از اسکان 3 هزار و 741 خانوار فرهنگی در یک هفته اول تعطیلات نوروزی خبر داد.

اسکان بیش از 3700 خانوار فرهنگی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عدالتخواه ظهر امروز در جلسه ستاد اسکان فرهنگیان در اردبیل اظهار داشت: تا هشتم فروردین ماه 29 هزار و 792 نفرروز در قالب 3 هزار و 741 خانوار فرهنگی در ستادهای اسکان پذیرش شدند.

وی با یادآوری اینکه متوسط اقامت گردشگران فرهنگی در ایام تعطیلات نوروز دو روز بوده است، اضافه کرد: ما در این مدت پذیرای 19 هزار و 861 نفر از استان‌های مختلف کشور بودیم که بیشترین پذیرش مربوط به استان‌های همجوار و کرمانشاه و اصفهان بوده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در یک هفته گذشته اردبیل، سرعین و نیر پذیرای بیشترین گردشگر نوروزی بوده است، خاطرنشان کرد: ما در 82 مدرسه و بیش از 640  کلاس درس با درجه‌بندی مناسب به ویژه الف، ب و ج پذیرای مسافران فرهنگی بودیم که مقصد سفر خود را اردبیل تعیین کرده بودند.

عدالتخواه از پر بودن ظرفیت 150 تختی خانه معلم سرعین و اردبیل خبر داد و بیان داشت: ما در سالی که مزین به حماسه اقتصادی و سیاسی است با تمام توان و ظرفیت در خدمت مسافران و گردشگران هستیم و همانگونه که وزیر اندیشمند آموزش و پرورش نیر اعلام کردند عشق به معلمان و فرهنگیان را یک افتخار ماندگار برای خود محاسبه می کنیم.

وی هماهنگی و ایجاد 20 مرکز پذیرش اسکان و اردوگاه مقدس اردبیلی، تجهیز ویژه 82 مدرسه در قالب 640 کلاس درس به فرش، موکت، پتو، یخچال، تلویزیون، بخاری و ...، نظافت عمومی محیط و تجهیزات مراکز پذیرش مدارس و کلاس‌ها و هماهنگی و آماده سازی درمانگاه‌های فرهنگیان استان در اردبیل و مشگین‌شهر را از جمله اقدامات اساسی توصیف کرد.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش استان اردبیل در پایان گفت: تهیه نقشه راهنما و بروشورهای اطلاع رسانی و همچنین هماهنگی با ستاد استانی اسکان میهمانان و دستگاه‌ها و نهادهای ذیربط استان به منظور اجرای بهینه طرح و ایجاد امکانات رفاهی بیشتر از جمله اقدامات ستاد اسکان استان اردبیل است.

انتهای پیام/62003/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول