اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری اردبیل:

میزان سفر به اردبیل کاهش یافته است

مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: به رغم ادعاها میزان مسافرت به اردبیل نوروز امسال کاهش یافته است.

میزان سفر به اردبیل کاهش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد عظیمی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار در اردبیل اظهار داشت: آنچه که از گزارشات مستند به دست ما رسیده، اینکه به دلایل مختلف میزان سفر به استان اردبیل کاهش یافته و از اسکان چادرنشینان و مسافران شهرهای اردبیل، سرعین و نیر می‌توان مشاهده کرد که چه میزان مسافر به اردبیل در مقایسه با سال‌های گذشته وارد شده است.

وی بیان داشت: دغدغه‌ها در این حوزه کاملا ملموس است و حوزه انتظامی با اطلاعاتی که دارد با آنچه که در جلسه مطرح می‌شود، مغایر است و ما موظف هستیم دغدغه‌های مردم را از حوزه سفر، گرانی و وضعیت نامناسب بازار بازتاب بدهیم.

این مسئول با بیان اینکه بسیاری از واقعیت‌ها در این جلسات نادیده گرفته می‌شود و قیمت‌های مطرح شده با بازار هیچ مطابقتی ندارد، اضافه کرد: مرغ 4 هزار و 800 تومان چگونه به نرخ 6 هزار تومان رسیده، در حالی که قرار بود قیمت افزایش یافته آن حداکثر 5 هزار و 500 تومان باشد.

عظیمی استان اردبیل را استانی مستعد و با ظرفیت بالا همراه با مسئولان دلسوز توصیف کرد و گفت: به رغم این شرایط افزایش قیمت‌ها همچنان مردم را نگران کرده و در تامین گوشت، مرغ و میوه مردم با مشکلاتی روبرو هستند.

وی با انتقاد شدید از برخی گرانی‌ها و سوء مدیریت‌ها در این حوزه خاطرنشان کرد: در حالی ادعای واردات دام زنده داریم که همچنان در تعدیل قیمت گوشت قرمز وضعیت آرام تری را شاهد نیستیم و مردم نمی‌توانند گوشت 14 هزار تومانی بخرند.

مدیر کل سیاسی و انتظامی استانداری اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود به کمبود میوه در میادین میوه و تره‌بار و ایستگاه‌های عرضه نوروزی و همچنین افزایش سرسام‌آور قیمت گوجه فرنگی و پیاز اشاره کرد و افزود: صف‌های طولانی برای خرید نان نیز شهروندان و مسافران را معذب کرده و آنها را به زحمت انداخته است.

عظیمی گفت: برازنده ملت ما نیست که در مضیقه و تنگنا زندگی کنند و به دلیل ضعف نظارت برخی، ارزاق مورد نیاز خود را به نرخ بالاتری خریداری کنند.

انتهای پیام/62003/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول