اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

افزایش 20 درصدی مسافرت نوروزی به چالوس

فرماندار چالوس گفت: در نوروز امسال شاهد افزایش 20 درصدی مسافران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم.

افزایش 20 درصدی مسافرت نوروزی به چالوس

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سیدقدیر رضایی صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری این شهرستان که در گلزار شهدای مرزن‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: باید با تحقق «حماسه سیاسی و اقتصادی» تمام جهانیان را مبهوت و متحیر توسعه و بالندگی ایران اسلامی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از دادن شعار دوری کرده و در عمل اقدام مناسبی داشته باشیم، ادامه داد: با توجه به پیش‌رو بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در سال جاری از یک‌سو و تحریم‌های دشمن از سوی دیگر نامگذاری امسال براساس نیاز جامعه انجام شده است.

نماینده عالی دولت در چالوس خاطرنشان کرد: همه مردم و مسئولان باید با سبک جهادی به مانند رزمندگان دوران دفاع مقدس برای توسعه و تعالی ایران اسلامی وارد کار شوند.

فرماندار چالوس تصریح کرد: هرکدام از شعارهای رهبری در مباحث اقتصادی دارای نکات حائز اهمیت و کاربردی است که باید مدنظر ویژه دست‌اندرکاران مسئول و مردم قرار گیرد.

رضایی عنوان کرد: در کنار آحاد ملت به عنوان پشتوانه همیشگی نظام و انقلاب، فرزندان ملت نیز در همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان این رهنمود حکیمانه رهبر معظم انقلاب را باید در سرلوحه تصمیم‌گیری‌ها و اقدامات خود قرار دهند.

وی در ادامه بر لزوم خارج شدن کشور از وابستگی اقتصادی و استقلال کشور در همه زمینه‌ها و بر پیشرفت همه جانبه کشور تأکید کرد.

فرماندار چالوس تصریح کرد: وجود وحدت و همدلی در بین همه مسئولان ضروری است و باید مدیران اجرایی به دنبال خدمات صادقانه به مردم باشند.

وی در ادامه با انتقاد از وضعیت اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان چالوس گفت: با توجه به اینکه مدتی است از استقرار این اداره در شهرستان می‌گذرد، اما حوزه صنعت از مدیریت قبلی که در شهرستان دیگر استقرار دارد به این اداره واگذار نشد و این موضوع حوزه صنعت در شهرستان را به چالش برده است.

رضایی بیان داشت: ضروری است؛ اداره‌کل صنعت، معدن و تجارت استان در زمینه واگذاری 100 درصدی حوزه صنعت به این شهرستان اقدام مؤثری انجام دهد.

وی ابراز داشت: در سال جاری شاهد برگزاری دو انتخابات بزرگ در سطح کشور هستیم و همه مدیران در این باب دارای تکلیف هستند و باید از استفاده امکانات و وسایل دولتی در انتخابات خودداری شود، به طوری که رعایت اصل بی‌طرفی و عدالت در برگزاری انتخابات توسط مدیران ضروری است.

فرماندار چالوس متذکر شد: بهره‌برداری از قطعه 4 آزاد راه تهران - شمال عیدی دولت به ملت بود؛ ضمن اینکه از همراهی و همدلی مردم به ویژه روستاهای حاشیه‌نشین این آزادراه نهایت تشکر را دارم.

رضایی متذکر شد: برای پیشرفت امور و تسریع در انجام فعالیت‌ها ضروری است؛ مدیران کل و مدیران اداره‌ها و نهادها، هماهنگی و همکاری لازم را با فرماندار داشته باشند.

وی اذعان داشت: برای برگزاری و برپایی نمایشگاه‌ها و بازارهای روز در شهرستان باید برنامه‌ریزی مطلوب‌تری انجام شود و شاهد رونق در این بخش باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس گفت: در نوروز امسال نیز شاهد افزایش 20 درصدی مسافران نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بودیم و ستاد تسهیلات شهرستان چالوس برنامه‌ریزی مطلوبی را در این زمینه داشته است.

رضایی تصریح کرد: بازدید از آثار تاریخی و فرهنگی شهرستان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته از رشد 33 درصدی برخوردار است.

وی بیان داشت: در منطقه هچیرود در بخش آب دارای مشکل هستیم و ضروری است برای رفع مشکل موجود مدیرعامل آب منطقه‌ای در این منطقه حضور یابد.

رضایی گفت: مدیران باید با برنامه‌ریزی اصولی در حوزه فعالیت‌های خود در فکر خدمات‌دهی مطلوب به مردم باشند و عملکرد مدیری که در هفته اکثر روزها در تهران به سر می‌برد، مورد تأیید نیست.

فرماندار چالوس در پایان از نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی بابت تلاش و پیگیری‌هایش در راستای توسعه شهرستان تقدیر کرد.

انتهای پیام/2296/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول