اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان:

کسب سهمیه برای مسابقات پارا‌المپیک کره از اولویت‌های سال جاری است

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان کسب سهمیه و حضور در مسابقات پاراالمپیک کشور کره را از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت‌ ورزش‌های معلولان و جانبازان استان زنجان در سال جاری اعلام کرد.

کسب سهمیه برای مسابقات پارا‌المپیک کره از اولویت‌های سال جاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی مرادی ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از قهرمانان مدال‌آور زنجان از مسابقات بین‌المللی امارات در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور ورزشکاران قوی در این مسابقات اظهار داشت: مسابقات امارات ضمن داشتن جایزه بزرگ برای کسب سهمیه هم محسوب می‌شد.

*کسب نخستین مدال‌های کشور

وی مدال‌های کسب شده در مسابقات بین‌المللی امارات را نخستین مدال‌های ورزش کشور دانست و افزود: این مدال‌ها در حضور قهرمانان المپیک و جهان کسب شده است.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان رکوردهای خود را در دو رشته وزنه و دیسک به ترتیب 13 متر و 13 سانتی‌متر 41 متر و 64 سانتی اعلام کرد و گفت: مدال‌هایش نخستین مدال‌های ورزش کشور در سال جدید هستند.

*حضور 23 کشور در مسابقات امارات

وی تصریح کرد: مسابقات دو و میدانی بین‌المللی امارات با حضور 23 کشور برگزار شد.

مرادی از حضور 11 ورزشکار ایرانی در مسابقات بین‌المللی دو و میدانی امارات خبر داد و افزود: ایران با 11 ورزشکار 12 مدال از این مسابقات کسب کرد در حالیکه امارات با 90 ورزشکار در این مسابقات حضور یافته بود.

*زنجان ورزشکاران مستعدی دارد

وی در پاسخ به سئوالی در مورد استعدادهای ورزش استان زنجان گفت: معلولان و جانبازان استان در رشته‌هایی مانند وزنه‌برداری، بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته بانوان و آقایان و بوچیا مستعد هستند که هیئت برای ورزشکاران این رشته‌ها برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

مرادی کسب سهمیه و حضور در مسابقات پارالمپیک کره را از مهم‌ترین برنامه‌های هیئت‌ ورزش‌های معلولان و جانبازان استان زنجان اعلام کرد.

انتهای پیام/73004/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول