اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان:

انگیزه دادن به ورزشکاران از دلایل تیم‌داری هیئت‌ها است

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان ورزشکار را از دلایل تیم‌داری هیئت‌ها دانست و گفت: تیم‌داری مشکلاتی را برای هیئت‌ها و حتی اداره کل به وجود می‌آورد.

انگیزه دادن به ورزشکاران از دلایل تیم‌داری هیئت‌ها است

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران زنجان برای ورزش کشور اظهار داشت: 50 درصد از مدال‌های تیم ملی ایران در مسابقات بین‌المللی امارات توسط ورزشکاران زنجانی کسب شده است.

کسب نیمی از مدال‌ها توسط زنجانی‌ها

وی تعداد مدال‌های کسب شده توسط ورزشکاران تیم ملی دو و میدانی در امارات را 11 مدال اعلام کرد و افزود: پنج مدال از این مجموع توسط ورزشکاران زنجانی کسب شده که شامل دو طلا، دو نقره و یک برنز بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان مسابقات بین‌المللی امارات را پیش درآمد مسابقات جهانی تونس و فرانسه اعلام و تصریح کرد: نفرات مدال‌آور مسابقات امارات به همراه چند ورزشکار دیگر در مسابقات انتخابی حضور می‌یابند.

وی محل برگزاری مسابقات جایزه بزرگ یا همان انتخابی تیم ملی دو و میدانی معلولان را تهران اعلام کرد و گفت: این مسابقات در 20 اردیبهشت برگزار می‌شود.

رحمانی مقصد نهایی ورزشکاران را مسابقات پاراا‌لمپیک اینچون کره دانست و گفت: همه آنها برای تحقق برنامه‌ریزی استان تلاش می‌کنند.

وی به برنامه‌ریزی مسئولان ورزش استان برای کسب 30 سهمیه و 15 مدال از بازی‌های آسیایی کره اشاره و اضافه کرد: معلولان و جانبازان هم سهمی در این برنامه‌ریزی دارند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه معلولیت محدودیت محسوب نمی‌شود، ادامه داد: رکورد ورزشکاران معلول در رشته 200 متر تفاوت چندانی با افراد سالم کشور در این رشته ندارد.

ظرفیت بالای ورزشکاران زنجانی

وی به موفقیت‌های ورزشکاران معلول در رشته‌های دیگر اشاره کرد و گفت: ورزشکاران در رشته‌هایی مانند بوچیا، بسکتبال و والیبال موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌اند.

رحمانی از برگزاری جلسه با هیئت‌های ورزشی در دهه دوم فروردین ماه خبر داد و اضافه کرد: اولویت‌ها و چشم‌انداز ورزش استان زنجان در آن جلسه مشخص و اعلام می‌شود.

وی کسب سهمیه برای بازی‌های 2014 کره جنوبی را مهم‌ترین هدف ورزش استان زنجان در سال جاری عنوان کرد و گفت: این اهداف در برنامه‌ریزی انجام شده برای کسب 30 سهمیه و 15 مدال در این بازی‌ها انجام شده است و باید محقق شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان به شایستگی ورزشکاران زنجانی برای کسب سهمیه و مدال از بازی‌های آسیایی پیش رو اشاره و تاکید کرد: چه در این مسئولیت باشم و چه نباشم ورزش زنجان توانایی و ظرفیت کسب سهمیه و مدال را از بازی‌های آسیایی کره دارد.

محدودیت‌های مالی برنامه‌ها را با مشکل مواجه کرده است

وی به محدودیت مالی در یکی دو سال اخیر اشاره و اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی اولیه قرار بود حدود دو میلیارد تومان در ستاد بازی‌های آسیایی کره جنوبی هزینه شود که به دلیل محدودیت‌های موجود میسر نشد، ولی با این وجود مسئولان و ورزشکاران با همه توان برای محقق شدن برنامه‌ها تلاش می‌کنند.

رحمانی به شناسایی ظرفیت‌های موجود در ورزش استان برای بازی‌های آسیایی کره اشاره و تصریح کرد: به این ورزشکاران به صورت ویژه توجه می‌شود تا آمادگی حضور در مسابقات انتخابی را داشته باشند.

هیئت‌ها وظیفه‌ای در تیم‌داری ندارند

وی در پاسخ به سئوالی در تیم‌داری هیئت‌های ورزشی گفت: هیئت‌ها و اداره کل وظیفه‌ای در این مورد ندارند، ولی به دلیل محدودیت‌های اعتباری موجود برخی مواقع هیئت‌ها اقدام به این کار می‌کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان ورزشکار را از دلایل تیم‌داری هیئت‌ها دانست و تصریح کرد: تیم‌داری مشکلاتی را برای هیئت‌ها و حتی اداره کل به وجود می‌آورد.

وی با بیان اینکه اداره کل به صورت مستقیم اجازه تیم‌داری ندارد، اضافه کرد: این کار در قالب هیئت‌ها و یا افراد انجام می‌شود.

رحمانی در پاسخ به سئوالی در مورد بدهی برخی هیئت‌ها به اعضای تیم‌های تشکیل شده، گفت: این بدهی‌ها دینی بر عهده هیئت‌ها محسوب می‌شود و هیئت‌ها در صدد پرداخت آنها هستند.

انتهای پیام/73004/ب40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول