اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندو قم:

تکواندوکار قمی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو استان قم از اعزام تکواندوکار قمی به مسابقات آسیایی، جهانی و بازی‌های کشورهای اسلامی خبر داد.

تکواندوکار قمی به مسابقات آسیایی و جهانی اعزام می‌شود

علی افکاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: بعد از انجام پیکارهای بین‌المللی تکواندو جام فجر و پایان رقابت دو تکواندوکار قمی اعزامی به این رقابت‌ها، در نهایت یکی از این دو افتخارآفرین تکواندو قم عضو تیم ملی شد.

وی ادامه داد: محمدرضا حیدری و سیدمحمد رفیعی دو تکواندوکار قمی هستند که از بین آنها رفیعی توانست در وزن پنجم با کسب مقام قهرمانی، عنوان نخست و نشان طلای پیکارهای بین‌المللی جام فجر جایگاه خوبی را در تیم ملی به دست بیاورد.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز داشت: رفیعی در جریان رقابت‌های انتخابی تیم ملی تکواندو نیز در وزن پنجم چهره درخشانی داشت و توانست بعد از علیرضا نصر آزادانی عنوان نایب قهرمانی این وزن را کسب کرده و هم‌اکنون در اردوی تیم ملی باشد.

وی با اشاره به رقابت‌های مهمی که پیش روی تکواندوکاران ملی پوش کشورمان قرار دارد عنوان داشت: مسابقات تکواندو بازی‌های کشورهای اسلامی، رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان و همچنین پیکارهای تکواندو قهرمانی آسیا در انتظار ملی‌پوشان کشورمان هستند.

افکاری ادامه داد: مسابقات ورزشی بازی‌های کشورهای اسلامی امسال در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود و تکواندوکاران ایرانی نیز در این رقابت‌ها حضور دارند و در صورت صلاحدید کادر فنی تیم ملی رفیعی ممکن است به این رقابت‌ها اعزام شود.

وی افزود: تکواندوکار قمی اعزامی به پیکارهای کشورهای اسلامی، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا، سیدمحمد رفیعی در وزن پنجم است که باید برای کسب مدال و تکرار موفقیت‌های گذشته خود در رشته ورزشی مورد علاقه‌اش تلاش کند، البته اعزام رفیعی در حالی صورت می‌گیرد که وی در حال حاضر از نظر روحی و جسمانی در بهترین شرایط آمادگی قرار دارد و مطمئنا می‌تواند بار دیگر برای ورزش کشورمان و تکواندو ایران افتخارآفرین شود.

رئیس هیئت تکواندو استان قم ابراز کرد: آخرین موفقیت سید محمد رفیعی در مسابقات تکواندو قهرمانی دانشجویان آسیا در سال 2011 رقم خورد و توانست با عبور از سد تمام حریفان خود، موفق به کسب عنوان نخست این مسابقات شود.

وی یادآور شد: رفیعی تنها تکواندوکار قمی موفق در مسابقات جهانی این رشته است که در سال 2004 در ترکیب تیم ملی تکواندو و در رده سنی نوجوانان در پیکارهای جهانی که به میزبانی کره جنوبی برگزار شد، با شایستگی به مقام قهرمانی و نشان طلا دست یافت.

انتهای پیام/78002/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول