اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت تکواندوی سوادکوه:

5 تکواندوکار مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت تکواندو شهرستان سوادکوه از حضور تکواندوکار سوادکوهی به همراه چهار تکواندو کار دیگر مازندرانی در اردوی تیم ملی نوجوانان کشور خبر داد.

5 تکواندوکار مازندرانی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

سعید قلی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان سوادکوه از حضور تکواندوکار سوادکوهی در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: جواد امیری در مسابقات انتخابی تیم ملی نوجوانان در وزن چهارم به مقام اول دست یافت و مجوز حضور در اردوی تیم ملی برای مسابقات اندونزی را کسب کرد.

رئیس هیئت تکواندو شهرستان سوادکوه افزود: مسابقات قهرمانی آسیا در 29 خرداد سال آینده در جاکارتای اندونزی برگزار می‌شود.

وی از افزایش کیفیت تکواندوی کشور خبر داد و با اشاره به حضور 79 تکواندو کار در این مسابقات خاطرنشان کرد: پنج تکواندو کار مازندرانی در این مسابقات به عناوین اول تا سوم دست یافتند که مجوز حضور در اردوی تیم ملی تکواندوی نوجوانان کشور را کسب کردند.

قلی‌نژاد از شرکت 270 هوگوپوش از 29 استان کشور در این دوره از مسابقات خبر داد و یادآور شد: تکواندوکاران مازندرانی در اوزان، دوم، پنجم، هشتم و دو ورزشکار در وزن چهارم به عنوان‌های برتر دست یافتند.

رئیس هیئت تکواندوی شهرستان سوادکوه از حضور 300 تکواندوکار سازمان یافته در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: رشد و افزایش کیفیت تکواندو هر روز بیشتر می‌شود و مربیان، داوران و تکواندوکاران باید به صورت مستقیم در مسیر این پیشرفت قرار گیرند.

وی با تأکید بر لزوم پیگیری مربیان از طریق سامانه اینترنتی برای حضور در مسابقات و ارتقای کمربند و دریافت اخبار و اطلاعات این رشته ورزشی، یادآور شد: حضور در لیگ، مسابقات قهرمانی و اردوی تیم ملی نقش پررنگی در توسعه این رشته ورزشی پرطرفدار دارد.

به گزارش فارس، سعید قلی‌نژاد، عضو تیم تکواندو مناطق نفت خیز جنوب در لیگ امسال دسته اول کشور حضور دارد که توانست 15 مسابقه از 16 مسابقه برگزار شده را با موفقیت طی کند.

انتهای پیام/86015/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول