اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آغاز ثبت‌نام کاندیداتوری ریاست هیئت تکواندوی مازندران

خبرگزاری فارس: از سوی گروه ورزش توسعه قهرمانی مازندران،‌ افرادی که مایل به ریاست پست هیئت تکواندوی استان هستند، با ارائه مدارک مورد نظر ثبت‌نام می‌شوند.

آغاز ثبت‌نام کاندیداتوری ریاست هیئت تکواندوی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، از سوی گروه ورزش توسعه قهرمانی مازندران 15 تا 21 اسفند افرادی که مایل به ریاست پست هیئت تکواندوی استان هستند، با ارائه مدارک مورد نظر ثبت‌نام می‌شوند.

در مجمع عمومی انتخابات هیئت تکواندوی مازندران که قرار است 29 فروردین سال 92 در سالن اجتماعات ادراه کل ورزش و جوانان استان در ساری برگزار شود، این احتمال می‌رود که شاهد رقابت نزدیک و تنگاتنگی بین کاندیداها باشیم.

تاکنون غلام پارسا‌راد به عنوان تنها کاندیدا، برای کسب پست ریاست هیئت تکواندوی مازندران ثبت‌نام کرد و طبق شنیده‌ها، پارساراد تنها کاندیدا نیست چراکه شاید این انتخابات با حضور پنج تا شش کاندیدا برگزار شود.

 پیش از این قرار بود مجمع عمومی هیئت تکواندوی مازندران چهارم آبان که تنها دو کاندیدا به نام‌های فیض‌الله نفجم و غلام پارسا‌راد داشته، برگزار شود و پس از چندین بار تأخیر، تاکنون این مجمع انتخاباتی توسط فدراسیون و ادراه کل ورزش و جوانان استان برگزار نشد.

ریاست هیئت تکواندوی مازندران از سال‌های 60 تا 87 به مدت 27 سال بر عهده حمیدرضا نوری بود که پس از آن فیض‌الله نفجم به مدت چهار سال رئیس هیئت تکواندوی استان شد.

باید منتظر بود که 19 اعضای مجمع در روز 29 فروردین چه شخصی را به عنوان رئیس هیئت تکواندوی مازندران انتخاب می‌کنند.

گفتنی است، در حال حاضر سیدمحمدتقی علوی هدایت هیئت تکواندوی مازندران را بر عهده دارد.

انتهای پیام/86005/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول