اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف شوشتر خبر داد

توزیع 20 هزار بروشور بین زائران بقاع متبرکه شوشتر

رئیس اداره اوقاف شوشتر از توزیع 20 هزار بروشور بقاع مذهبی شهرستان شوشتر بین زائران این شهرستان خبر داد و گفت: محدودیتی در توزیع بروشور وجود ندارد.

توزیع 20 هزار بروشور بین زائران بقاع متبرکه شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام راشد پورحمیدی عصر امروز در بازدید از بقاع مذهبی این شهرستان اظهار کرد: برای شناسایی و معرفی بقاع تاریخی و مذهبی شوشتر بیش از 20 هزار بروشور میان گردشگران و زائران این شهرستان توزیع شده است که در سال‌های گذشته بی‌سابقه است.

وی افزود: تاکنون به این میزان بروشور میان گردشگران توزیع نشده بود و به این دلیل رضایتمندی گردشگران در شوشتر نسبت به سال گذشته بسیار افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه باید بقاع تاریخی و مذهبی به مردم معرفی شود، خاطرنشان کرد: باید شرایطی مهیا کرد تا گردشگران و زائران، گردشگری مذهبی و دینی را در دستورکار خود قرار دهند و معرفی بقاع و امامزادگان از جمله کارهایی است که می‌تواند این مهم را برای گردشگران زمینه‌سازی کند.

*برپایی سوگواره یاس نبوی در شوشتر

رئیس اداره اوقاف شوشتر عنوان کرد: گردشگران و زائران شهرستان شوشتر که از بقاع و اماکن متبرکه شهرستان شوشتر بازدید می‌کنند از برنامه‌های خیمه‌های معرفت و سوگواره یاس نبوی رضایت کامل داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه رضایتمندی مردم تنها خواست اوقاف و اعضای هیئت امنای بقاع است، تأکید کرد: تلاش شده است تا در این خصوص برنامه‌های مذهبی با کیفیت بسیار خوبی برپا شوند تا نحوه برگزاری برنامه‌ها موجب جذب گردشگران و زائران شود.

پورحمیدی با اشاره به اینکه در راستای ایجاد رفاه حال مردم، برنامه‌های زیادی در بقاع متبرکه شوشتر در حال اجرا است، افزود: اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی متعدد در بقاع متبرک شوشتر در حال انجام است که موجب سرگرمی مذهبی گردشگران می‌شود و این برنامه‌ها از سوی مهمانان نوروزی با استقبال زیادی همراه بوده‌اند.

*اعزام 50 مبلغ در ایام فاطمیه

رئیس اداره اوقاف شوشتر گفت: در ایام فاطمیه سال‌جاری 50 روحانی در شهرستان شوشتر به فعالیت می‌پردازند و فعالیت‌های مذهبی در بقاع متبرکه شوشتر رونق گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: شهرستان شوشتر توانمندی مذهبی زیادی دارد و به دلیل دارا بودن صبغه مذهبی و جاذبه‌های فراوان تاریخی، گردشگران زیادی را در ایام نوروز به خود جذب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، همه ساله سایت‌های تاریخی شهرستان شوشتر در ایام نوروز مقام نخست بازدید گردشگران را در استان خوزستان به خود اختصاص می‌دهند.

انتهای پیام/72006/ذ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول