اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اوقاف و امور خیریه سمنان انجام می‏شود

برپایی خیمه‏های معرفت در بقاع متبرکه استان سمنان

خیمه‏های معرفت در راستای عملیاتی کردن طرح نوروزی «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه استان سمنان و به همت اوقاف و امور خیریه سمنان برپا می‏شود.

برپایی خیمه‏های معرفت در بقاع متبرکه استان سمنان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: برای حضور مردم در برنامه‏های متنوعی که در بقاع متبرکه و امامزادگان سمنان در روزهای ابتدایی سال جدید برگزار می‏شود، از مردم این استان به شیوه‏های مختلف دعوت به عمل آمده است.

عبدالله واحدی تصریح کرد: ارسال پیامک‏های انبوه از طریق سامانه ارتباطی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان و بهره‏گیری از توان و ظرفیت‏های صدا و سیمای مرکز سمنان و رسانه‏ها و خبرگزاری‏های فعال در استان از جمله اموری است که در این زمینه عملیاتی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات و هماهنگی‏های صورت گرفته برای اجرای برنامه‏های شاد و مذهبی در ایام ابتدایی سال جدید توسط اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‏ترین برنامه‏های اجرایی که در راستای عملیاتی کردن طرح نوروزی «آرامش بهاری» در استان سمنان اجرایی می‏شود، برپایی خیمه‏های معرفت است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با اشاره به اینکه در سال جدید نیز اقامه نماز جماعت در بقاع متبرکه شاخص و به خصوص آن دسته از بقاعی که در مسیر زائران حرم رضوی قرار دارند، در دستور کار قرار دارد، بیان داشت: ارائه خدمات رفاهی مناسب در بقاع متبرکه به زائران امام هشتم از ضروریات است که اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان همواره در این راه پیش‏قدم بوده است.

به گزارش خبرگزاری فارس؛ در استان سمنان بالغ بر یک هزار و 190 مکان مذهبى شامل 689 مسجد، یک مصلا، 98 زیارتگاه و امامزاده، هشت مهدیه، 47 تکیه ثابت، 13 زیارتگاه سایر بزرگان دین، 216 حسینیه، 29 فاطمیه، دو نظرگاه و قدمگاه، 23 زینبیه، دو خانقاه و 61 سایر اماکن مذهبى وجود دارد.

انتهای پیام/2249/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول