اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه:

کرمانشاه رتبه پنجم در کمک به ساخت عتبات عالیات را دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: کرمانشاه رتبه پنجم در کمک به ساخت عتبات عالیات را دارد و این در حالی است که مردم کرمانشاه از لحاظ اقتصادی در مقایسه با دیگر استان‌های کشور ضعیف‌تر هستند.

کرمانشاه رتبه پنجم در کمک به ساخت عتبات عالیات را دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مصطفی حسینی‌منش بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان کرمانشاه اظهار کرد: در سال‌ جاری از استان کرمانشاه، 450 نفر در قالب 3 کاروان از نیروهای فنی، ماهر و کارگر ساده عازم شهرهای کربلا، نجف و سامرا شدند.

حسینی با اشاره به اهم فعالیت‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سال‌جاری، تصریح کرد: 90 تن سیمان، 150 عدد سرویس بهداشتی، ارسال 40 تن میل‌گرد، 880 کارتن کاشی آجری گنبدی، شیرآلات به ارزش 800 میلیون ریال برای ساخت بیمارستان 120 تخت‌خوابی امام سجاد (ع) در کربلای معلی، ارسال 30 تخته فرش دست‌باف و ماشینی به ارزش 200 میلیون ریال به کربلای معلی، کاظمین و سامرا از جمله فعالیت‌های استان بوده است.

وی افزود: در ستاد عتبات عالیات استان 50 نفر به‌طور مستقیم و 400 نفر نیز به‌طور غیرمستقیم افتخار خدمت‌گزاری و نوکری امام حسین (ع) را دارند که کوچک‌ترین حقوقی از ستاد عتبات عالیات دریافت نمی‌کنند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه رتبه ستاد عتبات عالیات استان را از لحاظ فعالیت در غرب کشور، رتبه نخست اعلام کرد و گفت: ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه رتبه پنجم کشور را دارا است و این در صورتی است که مردم استان کرمانشاه از لحاظ اقتصادی در مقایسه با دیگر استان‌های کشور در وضعیت اقتصادی ضعیف‌تری قرار دارند.

وی در ادامه به برنامه‌های جذب و مشارکت کارمندان ادارات و نهادهای دولتی در فعالیت‌های ستاد عتبات عالیات اشاره کرد و تاکید کرد: یکی از برنامه‌هایی که تاکنون در سطح استان انجام گرفته این است که کارمندان برخی ادارات و نهادهای دولتی به‌صورت ماهانه یک‌هزار تومان از حقوقشان کسر و به ستاد عتبات عالیات واریز می‌شود.

حسینی‌منش سازمان امور زندان‌ها، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، بیمه سلامت و شرکت شهرک‌های صنعتی را از جمله ادارات فعال در این خصوص اعلام کرد.

وی در ادامه به برگزاری همایش بانوان حرم‌ساز در آینده نزدیک در استان اشاره کرد و گفت: میزان کمک‌های ‌نقدی و جنسی استان از سال 84 تاکنون بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون تومان بوده است.

رئیس ستاد عتبات عالیات استان کرمانشاه تصریح کرد: بانوان کرمانشاهی از سال 84 تاکنون 4 کیلوگرم طلا به بازسازی عتبات عالیات کمک کرده‌اند.

وی شماره حساب 0106064141007 بانک ملی شعبه گلایول را برای واریز کمک‌های نقدی مردمی اعلام کرد و گفت: شماره تلفن‌های 8255050 و 8256060 نیز در خدمت مردم استان در صبح و بعد از ظهر است.

انتهای پیام/2700/ت30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول