اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان خبر داد

ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات دانشجویی از هفته آینده‌

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد عمره دانشگاهیان از آغاز ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات دانشجویی از اوایل هفته آینده خبر داد.

ثبت‌نام سفرهای عتبات عالیات دانشجویی از هفته آینده‌

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید محمدرضا فقیهی پیش از ظهر امروز در حاشیه همایش دانشگاهیان عمره‌گزار استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نامه‌نگاری‌های لازم برای سفرهای عتبات عالیات دانشجویی انجام و ثبت‌نام به طور رسمی از اوایل هفته آینده آغاز می‌شود.

این مسئول بیان داشت: تاکنون میزان سهمیه عتبات عالیات دانشجویی اعلام و مشخص نشده و دانشجویان باید به صورت استانی اقدام به ثبت‌نام کنند.

فقیهی افزود: به دلیل محدودیت‌ها ثبت‌نام سراسری در این زمینه نداریم و دانشجویان می‌توانند در شهر خود اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به آغاز اعزام سفرهای عمره دانشجویی از سوم فروردین ماه 92 گفت: 113 کاروان برای سال جاری عمره دانشجویی در نظر گرفته شده که از سوم تا 27 فروردین ماه اعزام متأهلان و 27 فروردین تا 18 اردیبهشت ماه اعزام پسران مجرد را داریم.

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان کشور خاطر نشان کرد: 285 هزار دانشجو برای عمره مفرده ثبت‌نام کردند که 15 هزار و 500 نفر به سرزمین وحی اعزام می‌شوند که 67 کاروان متعلق به زوج‌های دانشجو است.

این مسئول با بیان اینکه برنامه‌های متعدد و ویژه‌ای برای عمره‌گزاران دانشجو تدارک دیده شده است، ابراز داشت: بازدید از 23 منطقه در شهر مدینه از جمله مسجد شیخین، مسجد استراحت، مناطق تاریخی، محل ورود اسرای امام حسین (ع) به مدینه و... برای دانشجویان در نظر گرفته شده است.

فقیهی با اشاره به برنامه بازدید دانشجویان از موزه حرم، محل صلح حدیبیه و محل دفن شهدا در مکه مکرمه عنوان کرد: این امکان در سفرهای زائران عادی مورد بازدید قرار نمی‌گیرد.

رئیس ستاد عمره دانشگاهیان کشور اذعان داشت: ارسال بسته‌های فرهنگی قبل از سفر، برگزاری همایش‌های استانی و توجیهی دانشجویان، آموزش‌ کاروان‌ها انجام شده و بسته‌های فرهنگی حین سفر نیز در حال آماده‌سازی است.

انتهای پیام/80017/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول