اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و تجارت ساری خبر داد

تشکیل 545 فقره پرونده تخلف در ساری

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از تشکیل 545 فقره پرونده تخلف در این شهرستان خبر داد.

تشکیل 545 فقره پرونده تخلف در ساری

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره صنعت، معدن و تجارت ساری، اسماعیل هادی‌نژاد از تشکیل 545 فقره پرونده تخلف اقتصادی در راستای طرح نظارتی ویژه نوروز 92 در شهرستان ساری خبر داد.

هادی‌نژاد اضافه کرد: این طرح که با هدف نظارت بر روند تهیه و توزیع کالاها و اقلام از 15 اسفند 91 در سطح شهرستان آغاز شد تا 25 فروردین 92 ادامه خواهد داشت.

به گفته وی، در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز تیم‌های بازرسی در مدت 20 روز از اجرای این طرح 6 هزار و 730 مورد بازرسی از واحدهای صنفی، انبارها و شرکت‌های پخش فعال شهرستان از جمله رستوران‌ها و واحدهای اقامتی، تفریحی، پذیرایی، میوه‌فروشی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها، قنادی‌ها و سایر واحدهای خدماتی انجام شده است.

هادی‌نژاد درباره ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده تصریح کرد: ارزش 545 پرونده تشکیل شده در شهرستان 850 میلیون و 351 هزار ریال بوده که پرونده متخلفان برای بررسی و صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری گفت: ستاد خبری این اداره به منظور دریافت شکایات و گزارش‌‏های مردمی آماده است تا در تمام اوقات از طریق تلفن 124 به شکایات مردم رسیدگی کند.

انتهای پیام/2296/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول