اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طرح نظارتی نوروز

78 واحد صنفی متخلف در بهار شناسایی شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار گفت: در طرح نظارتی نوروز در شهرستان بهار 78 پرونده متخلف شناسایی و به تعزیزات حکومتی ارسال شد.

78 واحد صنفی متخلف در بهار شناسایی شد

علی‌صفدر فلاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: امسال 16 هزار و 307 مورد بازرسی از واحدهای صنفی‌، خدماتی و تولیدی در بازار شهرستان بهار انجام شده است.

وی با اشاره به اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز در اسفندماه اضافه کرد: در این راستا پس از بازرسی‌ و نظارت‌های صورت گرفته در سطح شهرستان تعداد 78 پرونده متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی برای صدور حکم معرفی شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان بهار افزود: همچنین 69 پرونده تاکسیرانی به دلیل افزایش قیمت کرایه به تعزیزات حکومتی معرفی شدند.

وی از برگزاری گشت‌های مشترک با اداره تعزیزات در اجرای طرح نظارتی نوروز خبر داد و گفت: تعداد 11 گشت مشترک با این اداره انجام شد.

فلاح تأکید کرد: در این ایام تعداد گشت‌های مشترک انجام شده با اداره بهداشت و درمان شهرستان نیز سه مورد بوده است.

وی در پایان سخنانش با بیان اینکه در ایام نوروزی شهرستان بهار برنامه‌ریزی‌های لازم برای فعالیت کشیک‌ها و گشت‌های بازرسی را انجام داده است، تصریح کرد: کشیک‌های ما از ساعت 8 صبح تا 20 در ایام تعطیلات نوروز فعال است.

انتهای پیام/89002/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول