اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی بوشهر خبر داد

تشکیل پرونده تخلف برای 74 واحد صنفی دشتی

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر از تشکیل پرونده تخلف برای 74 واحد صنفی دشتی خبر داد.

تشکیل پرونده تخلف برای 74 واحد صنفی دشتی

محمود احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: گشت مشترک تعزیرات حکومتی و اتحادیه اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت و شبکه بهداشت شهرستان دشتی برگزار و از واحدهای صنفی و اغذیه فروشی‌ها بازرسی شد.

وی افزود: در این دوره از گشت‌های مشترک که از ابتدای اسفند 91 آغاز و تا چهارم فروردین 92 برگزار شد ،از تعداد 150 واحد صنفی بازدید به عمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان بوشهر تصریح کرد: این بازدیدها منجر به تشکیل پرونده تخلف برای تعداد 74 واحد شد که پرونده تخلف تعدادی از واحدها رسیدگی و سایر پرونده‌ها نیز در شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان دشتی در حال رسیدگی است.

وی در ارتباط با محکومیت عرضه کننده خارج از شبکه فرآورده نفتی در تعزیرات حکومتی کنگان هم گفت: ماموران مبارزه با قاچاق و عرضه خارج از شبکه فرماندهی نیروی انتظامی طی گزارشی اعلام کردند فردی اقدام به عرضه خارج از شبکه مقادیری نفت گاز کرده است که پرونده متشکله برای رسیدگی به شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کنگان ارجاع داده شد .

احمدی گفت: شعبه با بررسی محتویات پرونده و استماع دفاعیات مشارالیه تخلف انتسابی را محرز تشخیص داده و متخلف را علاوه بر برگشت فرآورده نفتی مکشوفه به شبکه توزیع به پرداخت جزای نقدی به مبلغ سی میلیون ریال در حق دولت محکوم کرد و رای صادره اجراء و پرونده مختومه اعلام شد.

انتهای پیام/66006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول