اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای اسفند‌ ماه صورت گرفت

تشکیل 300 پرونده تخلفات صنفی در تاکستان

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان گفت: از ابتدای اسفند‌ ماه سال گذشته تاکنون 300 پرونده تخلفات صنفی در شهرستان تاکستان تشکیل شده است.

تشکیل 300 پرونده تخلفات صنفی در تاکستان

یاسر رحمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به اینکه طرح ویژه نظارت نوروزی تاکستان از 15 اسفند‌ ماه سال گذشته آغاز شده است، اظهار داشت: بازرسان تاکستانی صبح‌ها در شهر تاکستان و بعد از ظهر‌ها در بخش‌های تابعه حضور یافته و به کنترل قیمت‌های واحد‌های صنفی می‌پردازند که البته باید گفت که تخلفات تاکنون به نسبت بالا گزارش شده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار واحد صنفی در تاکستان وجود دارد، عنوان کرد: روزانه 13 تا 14 پرونده تخلف صنفی در شهرستان تاکستان تشکیل شده و در مجموع شش اکیپ بازرسی سطح شهرستان تاکستان را پوشش می‌دهند.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان تاکستان گران فروشی و عدم صدور فاکتور را از جمله جرایم منجر به تشکیل پرونده تخلفات صنفی برشمرد و تصریح کرد: از ابتدای اسفند‌ ماه سال گذشته نزدیک به 300 عنوان پرونده تخلف صنفی در این شهرستان تشکیل و برای صدور رأی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رحمانی با بیان اینکه همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی کشیک‌های نوروزی در شهرستان تاکستان برقرار شده است، عنوان کرد: اکیپ‌های نوروزی تاکستان به صورت خاص کار نظارت و کنترل قیمت‌ها را در ایام عید بر عهده داشته و امیدواریم خدمات خوبی به شهروندان و مسافران ارایه کنیم.

وی با اشاره به اینکه نظارت بر توزیع آرد نیز توسط بازرسان صورت می‌گیرد، عنوان کرد: تا هنگامی که شهروندان خود بازرس نباشند قطعا در بحث نظارت موفق نمی‌شویم و در همین راستا اداره صنعت، معدن و تجارت تاکستان اقدام به جذب بازرس افتخاری کرده است.

انتهای پیام/77005/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول