اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

6 برابر جمعیت گناوه مسافر نوروزی داشتیم

فرماندار گناوه گفت: تاکنون ورود مسافران نوروزی به گناوه شش برابر جمعیت این شهرستان بوده است.

6 برابر جمعیت گناوه مسافر نوروزی داشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کنترل و مدیریت این حجم از مسافر کار آسانی نیست اما با تدابیر اتخاذ شده امیدواریم تا پایان تعطیلات مشکلی پیش نیاید.

حبیبی‌منش از مسافرین نوروزی و شهروندان گناوه‌ای خواست ضمن حفظ اسباب و لوازم خود با مامورین نیروی انتظامی در جهت افزایش امنیت منطقه همکاری کنند.

وی همچنین خواستار رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط مسافرین و رانندگان حاضر در این شهرستان شد.

فرماندار گناوه با بیان این‌که برای مدیریت بهتر و افزایش نیروها از نیروی انتظامی فارس، بسیج، سپاه و همچنین برای اولین بار از نیروهای دریابانی کمک گرفتیم، افزود: به کارگیری این تعداد نیرو برای کنترل و مدیریت بر اوضاع تاکنون بی سابقه بوده اما موجب افزایش امنیت و در نتیجه آرامش و آسایش شهروندان و مسافرین شده است.

حبیبی منش درخصوص بخشی از فعالیت‌های فرهنگی صورت گرفته در شهرستان گناوه گفت: در حال حاضر اذان صبح، ظهر و مغرب در نقاط مختلف شهر پخش شده و مکان‌های متعددی برای اقامه نماز پیش بینی شده است.

وی از توزیع گسترده شیرینی و شکلات در روزهای آغازین سال نو در بین مسافرین خبر داد و تصریح کرد: در روزهای اول و دوم سال 92 توزیع گسترده شکلات همراه با پاکت‌های فرهنگی به خصوص پیام‌هایی از امام(ره) و مقام معظم رهبری در بین مردم انجام شده است.

تامین مایحتاج همشهریان و مسافران نوروزی

وی با اشاره به ظرفیت‌های بسیار خوب گناوه در زمینه گردشگری اظهار داشت: برای آرامش و آسایش هر چه بیشتر مسافرین نوروزی، پیش از آغاز سال نو جلسات متعددی برگزار و تمهیدات لازم اتخاذ شده است.

حبیبی منش فعالیت‌های انجام شده در زمینه‌های ایجاد سرویس‌های بهداشتی، حمام، آب آشامیدنی، چادرهای مسافرتی، نظافت مساجد، مسافرخانه‌ها و مدارس را بسیار مطلوب ارزیابی کرد و افزود: با توجه به همزمانی دهه اول فاطمیه با نوروز، فعالیت‌های فرهنگی متناسب با این ایام نیز پیش بینی شده که با همکاری سپاه و بسیج انجام خواهد شد.

فرماندار گناوه در ارتباط با وجود مشکلات احتمالی درخصوص توزیع مایحتاج اولیه شهروندان گناوه‌ای و مسافرین نوروزی گفت: خوشبختانه تا امروز هیچ گونه مشکلی نداشته اما شنیده شده به دلیل صادرات بالای گوجه فرنگی و همچنین جلوگیری از ورود کامیون‌های بزرگ به درون شهرها قیمت برخی اقلام مانند پیاز، سیب زمینی و گوجه فرنگی در کل استان اندکی افزایش یافته که با رایزنی‌های انجام شده با معاونت برنامه ریزی استانداری بوشهر این مشکل نیز به زودی رفع خواهد شد.

حبیبی منش با بیان اینکه پنج تن پرتقال به قیمت تعادلی در بازار گناوه توزیع شده است، ابراز داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 60 تن مرغ برای استفاده مردم در بازار توزیع شد.

وی همچنین از توزیع گسترده برنج برای استفاده شهروندان گناوه‌ای و مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

انتهای پیام/66006/خ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول