اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه خبر داد

حضور بیش از 1.4 میلیون مسافر نوروزی در گناوه

فرماندار گناوه با اشاره به حضور یک میلیون و 400 هزار مسافر در گناوه گفت: در بازدید از مراکز درمانی گناوه، کمبود پزشک متخصص و امکانات مشهود بود.

حضور بیش از 1.4 میلیون مسافر نوروزی در گناوه

به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، غلامعلی حبیبی‌منش صبح امروز در بازدید از مراکز درمانی شهر گناوه گفت: هدف از این بازدید در وهله اول تبریک سال جدید به پزشکان، کارکنان و عیادت از بیماران و دوم بازرسی و بررسی وضعیت بیمارستان‌های امیرالمؤمنین و سوانح سوختگی است.

حبیبی‌منش ادامه داد: نخستین چیزی که به عنوان کمبود به چشم می‌خورد، کمبود پزشک متخصص و پزشک عمومی بود و با توجه به جمعیت زیادی که وارد این شهرستان شده است این کمبود بیشتر احساس می‌شود.

فرماندار گناوه خاطرنشان کرد: دومین کمبود، کمبود امکانات بود که توقع داریم با توجه به اینکه جنوب استان از طرح رهبری و درآمدهای نفت استفاده می‌کنند، حداقل اعتبار مصوب کمیته برنامه‌ریزی شهرستان به صورت 100 درصد تخصیص داده شود که در این ارتباط مکاتبه‌ای هم با استاندار داشته‌ایم.

حبیبی‌منش تصریح کرد: در زمانی که ما به این مراکز سرکشی کرده‌ایم، بیشتر بیماران درمان سرپایی داشته‌اند؛ بخش دیالیز بیمارستان هم فعال بود و تعدادی هم بیماران قندی و خونی بودند که برای معاینه و دارو مراجعه کردند.

وی بیان داشت: در بیمارستان سوختگی هم 12 نفر بستری داشتیم که دو نفر از آن‌ها مسافر نوروزی بودند.

وی تأکید کرد: روزانه 15 نفر به این بیمارستان مراجعه می‌کنند که اغلب آنها سوختگی سطحی دارند که سرپایی معالجه می‌شوند.

وی از همه مردم به ویژه گردشگران و مسافران خواست تا در زمینه رعایت قوانین و مقررات با پلیس راه، راهنمایی و رانندگی، نیروی انتظامی و بسیج همکاری داشته و در این امر پیشگام باشند، در رانندگی احتیاط کامل کرده، مسائل بهداشتی را رعایت کنند، در ورود به دریا با احتیاط عمل کرده و از بچه‌های خردسال و جوان خود محافظت کنند تا خطری در سفرشان به وجود نیاید.

انتهای پیام/66004/ذ30/ث3001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول