اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

جایگاه سی.ان.جی گناوه نوروز 92 به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: با تلاش شبانه‌روزی مسئولان، در ایام نوروز جایگاه سی.ان.جی نوروزآباد گناوه به بهره‌برداری می‌رسد.

جایگاه سی.ان.جی گناوه نوروز 92 به بهره‌برداری می‌رسد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، غلامعلی حبیبی‌منش در نشست با نماینده قرارگاه خاتم‌الاوثیا بوشهر افزود: با تلاش و پیگیری‌های مستمر برای استقرار جایگاه CNG در گناوه و پس از انجام تحقیقات کارشناسی شده از نظر زیست محیطی و رعایت استاندارد‌های جهانی ساخت این جایگاه شروع و در ایام نوروز به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول ادامه داد: وظیفه ما خدمت رسانی به مردم است و تمامی کارشناسی‌های لازم صورت پذیرفته است و از نظر خطر زیست محیطی، آلودگی صوتی و ایمنی هیچ گونه مشکل و خطری برای شهروندان ندارد و تمامی پارامترها و استانداردهای لازم مدنظر گرفته شده است.

حبیبی منش بیان داشت: تمامی دستگاه‌های نصب شده در این جایگاه دارای استانداردهای جهانی است و دولت در بحث ایجاد جایگاه CNG در کشور سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کرده است که در بحث اقتصادی و صرفه‌جویی در مصرف بنزین نیز تاثیر دارد.

وی از شهروندان گناوه درخواست کرد همکاری‌های لازم برای اتمام کار جایگاه  انجام شود تا عملیات ساخت اتمام و جایگاه مذکور راه اندازی شود.

جایگاه‌های CNG خطری از نظر ایمنی برای شهروندان ندارند

نماینده قرارگاه خاتم الاوثیا بوشهر نیز گفت: در کل کشور 850 جایگاه CNG ساخته شده است و این جایگاه‌ها هیچ گونه خطری از نظر ایمنی برای شهروندان ندارد.

مصطفی عباسی افزود: گاز طبیعی بدون رنگ و بو است و بوی بد گاز ناشی از تزریق ماده‌ای به لوله‌های گاز است برای اینکه در زمان نشت گاز ما متوجه بوی بد آن بشویم و اقدامات ایمنی لازم را انجام بدهیم و این بو هیچ خطری برای افراد ندارد.

وی ادامه داد: تمامی مسائل ایمنی در ساخت جایگاه رعایت شده است  و شهروندان هیچ نگرانی در این خصوص نداشته باشند چرا که جایگاه به طور مستمر تست می‌شود و در صورت وجود نشتی اقدامات لازم به سرعت انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/66006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول