اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گناوه:

223 تن برنج در نمایشگاه بهاره گناوه توزیع شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گناوه گفت: 223 تن برنج در نمایشگاه بهاره گناوه توزیع شده است.

223 تن برنج در نمایشگاه بهاره گناوه توزیع شده است

محمدحسین داریونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گناوه گفت: از ابتدای شروع طرح نظارتی نوروز واحد بازرسی و نظارت ما در میدان امام(ره) که سایت تجاری شهر گناوه است، مستقر شده‌اند.

وی ادامه داد: تاکنون 320 مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط بازرسان این اداره صورت گرفته است که 50 مورد تذکر، شش مورد حل و فصل و 18 مورد تخلف مشاهده شده و پرونده پس از تشکیل به اداره تعزیرات حکومتی برای صدور حکم ارسال شده است.

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان گناوه خاطرنشان کرد: در این ایام نمایشگاه بهاره هم افتتاح شده که تاکنون در این نمایشگاه مقدار 105 تن مرغ، 200 تن برنج هندی، 23 تن برنج تایلندی، 11 تن گوشت، 73 تن پرتقال و 36 تن سیب در این نمایشگاه به فروش رسیده است.

داریونی بیان داشت: در خصوص بازرسی‌ها و تنظیم بازار ایام عید، جلسات متعددی با بازاریان برگزار شده است و نکاتی پیرامون چگونگی توزیع کالاهای اساسی، ضرورت قیمت‌گذاری برخی کالاها و خدمات، نظارت بر نانوایان و ... تشریح شده است.

وی در پایان اذعان داشت: جلساتی در خصوص نرخ‌گذاری رستوران‌ها، غذا فروشی‌های بیرون بر، بستنی‌فروشی‌ها و پارکینگ‌ها مورد بررسی قرار گرفت و نرخ‌های جدید مصوب شد.

انتهای پیام/66007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول