اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس:

بودجه سال 92 بر اساس شعار «حماسه اقتصادی» تنظیم شود

نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: بودجه سال 92 باید بر اساس شاخصه‌های «حماسه اقتصادی» تنظیم شود و در این باره مجلس آماده همکاری با دولت است.

بودجه سال 92 بر اساس شعار «حماسه اقتصادی» تنظیم شود

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: بودجه سال 1392 باید بر اساس شاخصه‌های مدنظر مقام معظم رهبری تنظیم شود و در این باره باید از همه توانمندی‌های موجود در دولت و مجلس استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه بودجه کشور دستورالعمل یک ساله دولت برای امور جاری کشور است، افزود: دولت برای رفع موانع موجود در سطح کشور بر اساس بودجه فعالیت می‌کند و باید در بودجه پیش‌بینی‌های لازم در این باره شده باشد.

سادات ابراهیمی گفت: باید تلاش کرد تا خواسته رهبری از اقتصاد کشور در بودجه گنجانده شود و در این باره باید بسیار کارشناسی و حساب‌شده رفتار کرد.

*اقتصاد پویا و شکوفا مدنظر رهبری معظم انقلاب است

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: رهبری معظم انقلاب به دنبال رونق گرفتن اقتصاد کشور است و پویایی و شکوفایی در اقتصاد یکی از اهداف والای رهبری است.

وی با اشاره به اینکه رهبری معظم انقلاب در سال‌های گذشته به مقوله اقتصاد توجه ویژه‌ای کرده است، گفت: در سال‌های گذشته نامگذاری‌های انجام شده از سوی رهبر معظم انقلاب همگی به نوعی با اقتصاد ارتباط نزدیک دارد و به این دلیل می‌توان به این نتیجه رسید که رهبری به مسئله معیشت و اقتصاد توجه ویژه‌ای دارد.

*جایگاه اقتصاد کشور ارتقا یابد

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در شرایط کنونی اقتصاد کشور در وضعیت مناسبی نیست.

وی با اشاره به اینکه رفع مشکلات مردم در مقوله اقتصادی باید در اولویت باشد، افزود: باید با ارائه آمار صحیح و برنامه‌ریزی‌های کارشناسی در راستای ترمیم مشکلات اقتصادی گام برداریم و در این باره نیازمند سرعت عمل زیاد برای کاهش سریع فشار موجود بر مردم هستیم

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه باید در راستای رفع موانع حضور سرمایه‌گذاران گام برداشت، عنوان کرد: باید تلاش کرد تا با تصویب قانون و ایجاد ثبات در اقتصاد زمینه حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را فراهم کرد و در این باره تنها نیازمند اعتمادسازی هستیم.

انتهای پیام/72006/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول