اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان خبر داد

برپایی سوگواره یاس نبوی در 11 بقعه شاخص خوزستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان از برپایی سوگواره یاس نبوی در 11 بقعه شاخص در سراسر استان خبر داد و گفت: این سوگواره‌ها از امشب برگزار می‌شوند.

برپایی سوگواره یاس نبوی در 11 بقعه شاخص خوزستان

حجت‌الاسلام سید احمد میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری فاطمه زهرا (س) طرح آرامش بهاری که مانند سه سال گذشته در بقاع شاخص خوزستان در حال برپایی است در حال حاضر مراسم سوگواره یاس نبوی را برگزار می‌کند.

وی افزود: این سوگواره در بقاعی که طرح آرامش بهاری در حال انجام بود، اجرا می‌شود و تلاش می‌کنیم تا از کیفیت خوبی از نظر فرهنگی برخوردار باشد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به این‌که استقبال از این طرح بی‌نظیر خواهد بود، تأکید کرد: تلاش کرده‌ایم تا این مراسم از نظر فرهنگی و غنای برنامه‌ریزی در بهترین شرایط ممکن باشد و برای این کار از همه توان خود استفاده کرده‌ایم.

اعزام 60 مبلغ به شهرهای مختلف استان خوزستان

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان اظهار داشت: برای این مهم 60 مبلغ از سراسر کشور در خوزستان برای انجام فعالیت‌های تبلیغی در حال فعالیت هستند.

وی با اشاره به اجرای فعالیت‌های مذهبی در این ایام در بقاع شاخص خوزستان افزود: در بسیاری از بقاع، سفره‌های هفت‌سین پهن شد و تلاش شد تا فضای مفرح و شاد در آستانه نوروز به وجود آید.

میرمحمدی با تأکید بر این‌که استقبال از طرح آرامش بهاری بی‌سابقه بود، خاطرنشان کرد: حضور گردشگران در خیمه‌های معرفت بی‌سابقه بوده است و مردم بیش از حد انتظار از این طرح استقبال کردند.

بقاع باید پایگاه فرهنگی شوند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خوزستان گفت: بقاع باید بر اساس اظهارات مقام معظم رهبری پایگاه‌های فرهنگی شوند و به این منظور فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را به این مکان‌های متبرک سوق داده‌ایم.

وی گفت: برنامه‌ریزی در این باره از ماه‌ها پیش آغاز شده بود و در تلاش هستیم تا در ایام فاطمیه نخست برنامه‌ها بر اساس نیاز میهمانان نوروزی اجرا شود.

انتهای پیام/72006/م30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول