اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اردوهای راهیان‌نور استان البرز خبر داد

استقبال چشمگیر مردم البرز برای بازدید از مناطق عملیاتی

مسئول اردوهای راهیان‌نور سپاه امام‌ حسن مجتبی‌(ع) استان البرز از استقبال چشمگیر مردم این استان به منظور بازدید از مناطق عملیاتی خبر داد.

استقبال چشمگیر مردم البرز برای بازدید از مناطق عملیاتی

علی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: اجرای طرح بازدید از مناطق عملیاتی با استقبال بسیار چشمگیر مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان مواجه شده است.

وی ادامه داد: برای اینکه بتوانیم نسل امروز را با اهداف رزمندگان اسلام و همچنین دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا کنیم اجرای این طرح بهترین راهکار به شمار می‌رفت.

این مسئول با بیان اینکه نوجوانان و جوانان با حضور در این مناطق متحول می‌شوند و تأثیرات بسیار مثبتی بر روی آنها دارد افزود: نوجوانان و جوانان با حضور در این مناطق با آرمان‌های رزمندگان اسلام بیشتر آشنا شده و مصمم بر حفظ آرمان‌های آنان می‌شوند.

ابراهیمی با اعلام اینکه از ابتدای طرح نوروزی تاکنون چهار هزار و 500 نفر از مردم این استان در قالب کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در جنوب کشور سفر کردند ادامه داد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

وی گفت: زائران استان البرز در سه منطقه اردوگاه شهید کلهر، اردوگاه شهید مسعودیان اهواز و مصلای حضرت ثامن‌الائمه (ع) آبادان اسکان می‌یابند.

به گفته ابراهیمی زائران از مناطق یادمان شهدای فتح‌المبین، دهلاویه، اسکندرلو، هویزه، طلاییه، فکه و شملچه بازدید می‌کنند.

این طرح تا 30 فروردین ماه جاری ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول