اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز خبر داد

جمع‌آوری 680 معتاد ولگرد و بی‌خانمان در استان البرز

فرمانده انتظامی استان البرز از جمع‌آوری 680 نفر معتاد ولگرد و بی‌خانمان در راستای ارتقای امنیت اجتماعی در روزهای پایانی سال و تعطیلات ایام نوروز خبر داد.

جمع‌آوری 680 معتاد ولگرد و بی‌خانمان در استان البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از پایگاه خبری پلیس البرز علی گودرزی اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز به منظور برقراری امنیت در روزهای پایانی سال و جلوگیری از سرقت‌های جزئی که اکثراً توسط معتادان پرخطر صورت می‌گیرد، از 23 اسفند ماه سال 91 طرح برخورد با معتادان ولگرد و کارتن‌خواب را در سطح استان به اجرا گذاشته است.

وی با اشاره به استمرار این طرح در سال‌جاری گفت: اعتیاد را باید یک بیماری قلمداد کرد و از برخورد فیزیکی و انتظامی با فرد معتاد پرهیز کرد چراکه اعتیاد یک معضل اجتماعی است و راه برون‌رفت از این معضل در مرحله اول پیشگیری و جلوگیری از افتادن جوانان در دام اعتیاد و در مرحله دوم درمان و بازپروری یک معتاد و بازگرداندن او به زندگی عادی و اجتماعی است.

گودرزی افزود: در همین راستا پلیس استان البرز با اجرایی کردن طرح جمع‌آوری معتادان ولگرد و بی‌خانمان در سطح این استان دو هدف عمده ارتقای امنیت اجتماعی و درمان و بازپروری این افراد را دنبال می‌کند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان البرز افزود: در این طرح که از 23 اسفند ماه سال گذشته در سطح استان به اجرا درآمده است تا 4 فروردین ماه سال‌جاری جمعاً تعداد 680 نفر از معتادان ولگرد و بی‌خانمان جمع‌آوری و تحویل مراکز درمانی و کمپ‌های مجاز شدند.

وی در پایان افزود: طرح جمع‌آوری معتادان ولگرد و بی‌خانمان به قوت خود باقی است و در روزهای آتی نیز در راستای افزایش احساس امنیت و آرامش در سطح استان، در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/2302/ت/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول