اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر کرمان عنوان کرد

رشد روزافزون اقامت مسافران نوروزی در کرمان / اشغال 100 درصدی مراکز اقامتی شهر کرمان

سخنگوی ستاد تسهیلات سفر استان کرمان گفت: در نوروز امسال مدت زمان ماندگاری و تعداد مسافران ورودی به استان کرمان رشد روزافزونی دارد.

رشد روزافزون اقامت مسافران نوروزی در کرمان / اشغال 100 درصدی مراکز اقامتی شهر کرمان

محمدمهدی افضلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: ضریب اشغال هتل‌ها‌، مهمان‌پذیرها، پانسیون‌ها و کلاس‌های اسکان آموزش ‌و ‌پرورش شهر کرمان به 100 درصد رسید.

‌وی با اشاره به افزایش ظرفیت هتل‌ها‌، مهمان‌پذیرها و مراکز اسکان آموزش و پرورش طــی روزهای اخیر افزود: با این وجود همچنان تمام‌ اماکن اقامتــی شهر کـرمان در اشغال گردشگران این خطه قرار دارد.

افضلی با بیان اینکه ‌در شب گذشته بسیاری از مسافران برای اقامت به شهرهای نزدیک مرکز استان از قبیل ماهان‌، زرند و بردسیر راهنمایی شدند، خاطر ‌نشان کرد‌: از گردشگران نوروزی درخواست می‌شود پس از بازدید از جاذبه‌‌های تاریخی و گردشگری شهر کرمان سایر شهرهای استان را برای اقامت شبانه انتخاب کنند.

وی از تلاش شبانه‌روزی ستاد تسهیلات استان کرمان برای ساماندهی وضعیت اقامت مسافران خبر داد و عنوان کرد: تمایل اغلب گردشگران برای اقامت در شهر کرمان موجب ازدحام مسافران در ستادهای اسکان نوروزی شده است.

افضلی بیان داشت: در نوروز 92 مدت زمان ماندگاری و تعداد مسافران ورودی به استان کرمان نسبت به نوروز سال گذشته رشد روزافزونی دارد.

انتهای پیام/2446/ق10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول