اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی / 108

عباسی: کمیته گردشگری روستایی برنامه‌های متنوعی دارد

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان گفت: کمیته گردشگری روستایی این ستاد برنامه‌های متنوع فرهنگی برای مسافران نوروزی و شهروندان استان دارد.

عباسی: کمیته گردشگری روستایی برنامه‌های متنوعی دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربان عباسی در مراسم بازدید معاون امور عمرانی استاندار گلستان و در جمع نمایندگان کمیته‌های سیزده‌گانه این ستاد اظهار داشت: این کمیته طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در تعطیلات نوروز 20 جشنواره را در نقاط مختلف روستایی استان برگزار می‌کند.

وی افزود: برگزاری این تعداد جشنواره حاکی از عزم راسخ مسئول و اعضای کمیته گردشگری روستایی استان گلستان در راستای معرفی جاذبه‌های گردشگری واقع در روستاهای استان و به تبع آن افزایش تعداد گردشگران و افزایش ضریب ماندگاری آن‌ها در استان است.

کمیته گردشگری روستایی همکاری خوبی با ستاد سفرهای نوروزی دارد

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: از مجموع 20 جشنواره روستایی استان تاکنون، جشنواره ورزشی «کشتی آلیش» 28 اسفندماه 91 در روستای داشلی‌برون گنبدکاووس برگزار شد.

عباسی ابراز امیدواری کرد: عملکرد کمیته گردشگری روستایی به همراه سایر کمیته‌های ستاد سفرهای نوروزی موجب افزایش تعداد گردشگران و ضریب ماندگاری آن‌ها در استان گلستان شود.

وی از کمیته گردشگری روستایی به دلیل همکاری با ستاد سفرهای نوروزی تقدیر و تداوم این همکاری‌ها را خواستار شد.

جشنواره فرهنگ اقوام در گلستان افتتاح می‌شود

دبیر ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی استان گلستان ادامه داد: امسال برای دومین سال نمایندگان کمیته‌ها در محل این ستاد مستقر می‌شوند.

عباسی عنوان کرد: حضور نمایندگان کمیته‌ها در کنار یکدیگر موجب آگاهی از مشکلات احتمالی و همکاری در راستای رفع آن‌ها و جمع‌آوری سریع‌تر آمار و اطلاعات می‌شود.

وی برگزاری جشنواره فرهنگ اقوام استان‌های گلستان، فارس، سمنان و خراسان‌ شمالی و نمایشگاه بزرگ صنایع‌دستی، سوغات و ملزومات سفر را یکی از برنامه‌های ستاد سفرهای نوروزی استان گلستان برشمرد و گفت: این جشنواره در بلوار ناهارخوران، جنب رستوران باباطاهر افتتاح می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان گلستان همچنین از اداره کل آموزش و پرورش استان به دلیل همکاری در تهیه مکان برای اسکان مسافران نوروزی تقدیر کرد.

انتهای پیام/83003/م20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول