اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی / 112

بابایی: کمپ گردشگری جفاکنده به صورت سنتی برپا شد

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی بندرگز گفت: کمپ گردشگری نوروزی روستای جفاکنده به صورت سنتی برپا شده و زندگی سنتی گذشته را به تصویر می‌کشد.

بابایی: کمپ گردشگری جفاکنده به صورت سنتی برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، قربانعلی بابایی در حاشیه بازدید از کمپ ثابت گردشگری روستای جفاکنده بخش نوکنده بندرگز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: در این کمپ با غذاهای محلی و سنتی از مسافران نوروزی پذیرایی می‌شود.

وی افزود: این کمپ دارای سرویس بهداشتی، نمازخانه و چادر برای اسکان مسافران نوروزی است.

کمپ‌های روستایی موجب شناساندن استان و روستاها به مسافران می‌شود

فرماندار شهرستان بندرگز با بیان اینکه کمپ ثابت گردشگری نوروزی روستای جفاکنده از ساعت هفت صبح تا 23 آماده استقبال و پذیرایی از مسافران نوروزی است، خاطرنشان کرد: برپایی این کمپ‌ها برای شناساندن جاذبه‌ها و توانمندی‌های استان و روستا تأثیر بسزایی دارند.

بابایی ادامه داد: کمیته گردشگری روستایی در بخش نوکنده به ریاست بخشدار و در تمامی روستاهای بخش به ریاست دهیاران تشکیل شده و آن‌ها با نصب بنر، شست‌وشوی معابر و خیابان‌ها، لایروبی جداول و برنامه‌های مختلف فرهنگی و هنری به استقبال نوروز و مسافران نوروزی آمده‌اند.

به گفته وی، بخش نوکنده با هفت روستا کوچک‌ترین بخش استان گلستان بوده و کمپ ثابت گردشگری روستایی این بخش نیز با همکاری شش روستای لیوان‌غربی، لیوان‌شرقی، کهنه کلباد، بنفش تپه، بستان‌آباد و تلور در ورودی روستای جفاکنده دایر شد.

تدارک لازم برای اسکان 800 مسافر در شهر نوکنده فراهم شد

رئیس ستاد تسهیلات و نظارت بر سفرهای نوروزی شهرستان بندرگز افزود: طبق هماهنگی ستاد سفرهای نوروزی بخش نوکنده با ستاد سفرهای نوروزی شهرستان بندرگز زینبیه، فاطمیه و مدرسه مرحوم اسلامی، شهر نوکنده با همکاری اداره آموزش و پرورش و جمعیت هلال‌احمر برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شد.

بابایی افزود: این اماکن ظرفیت پذیرش 800 مسافر را دارند.

وی ابراز امیدواری کرد که تدابیر اندیشیده شده موجب رضایتمندی مسافران و افزایش ضریب ماندگاری آن‌ها در استان گلستان شود.

گفتنی است، محمد حیدری، بخشدار نوکنده و فیروزه دایی، عزیزالله عسگری و سید عبدالله طباطبایی به ترتیب دهیاران جفاکنده، لیوان‌غربی و لیوان‌شرقی در بازدید فرماندار بندرگز از کمپ ثابت گردشگری روستای جفاکنده حضور داشتند.

انتهای پیام/83003/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول