اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون میراث فرهنگی مازندران خبر داد

افزایش تعداد تورهای گردشگری یک‌ روزه در مازندران

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران از افزایش تعداد تورهای گردشگری یک ‌روزه این استان در ایام نوروز خبر داد.

افزایش تعداد تورهای گردشگری یک‌ روزه در مازندران

حسین باقری در حاشیه ستاد تسهیلات سفر نوروزی مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه در دو روز اول سفرهای نوروزی بیش از 109 تور گردشگری یک‌روزه در استان مازندران برگزار شد، اظهار داشت: میزان برگزاری تو‌رهای یک‌روزه گردشگری در استان نسبت به سال گذشته حدود 22,46 درصد رشد داشت.

وی در ادامه به افزایش تعداد گردشگران نوروزی در پارک‌های جنگلی نوشهر و ساری اشاره کرد و گفت: میزان حضور مسافران و گردشگران در پارک‌های جنگلی ساری و نوشهر نسبت به سال گذشته حدود 73,4 درصد رشد داشته است.

معاون گردشگری استان مازندران در ادامه به افزایش برپایی چادرهای مسافرتی در سطح پارک‌های جنگلی و سایر نقاط استان مازندران اشاره کرد و ادامه داد: از نظر برپایی چادرهای مسافرتی نسبت به سال گذشته با 25 درصد رشد نسبت به سال گذشته مواجه بودیم.

باقری در ادامه به نظارت بر اماکن گردشگری مختلف در سطح استان مازندران اشاره کرد و افزود: 62 مورد تذکر به واحدهای گردشگری، اقامتی، مسافرتی و صنوف مختلف در طی دو روز اول تعطیلات داده شد که میزان تذکرات نسبت به سال گذشته حدود 93 و 75 صدم درصد بیشتر شد.

وی کل بازدیدهای انجام شده بر مراکز اقامتی، پذیرایی، دفاتر خدمات مسافرتی، صنوف مختلف عرضه مواد غذایی، مرکز بهداشتی ـ درمانی، مراکز حمل و نقل استان مازندران در طی سه روز اول تعطیلات نوروزی را حدود هفت هزار و 629 مورد اعلام کرد و گفت: میزان بازدیدهای انجام شده بر مراکز خدمات‌دهی به مردم در سال‌جاری 39 و 37 صدم درصد رشد داشت.

این مسئول در ادامه به افزایش میزان شکایت واصله مردمی در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در سه روز اول تعطیلات نوروزی، 101 شکایت توسط مردم دریافت شد که میزان دریافت شکایت نسبت به سال گذشته حدود 19 و 64 صدم درصد رشد داشت.

انتهای پیام/86004/م20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول