اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال 92 صورت می‌گیرد

احداث سوله ورزشی پوریای‌ ولی در خرمدشت

شهردار خرمدشت از ساخت سوله ورزشی پوریای ولی در شهر خرمدشت در سال جاری خبر داد.

احداث سوله ورزشی پوریای‌ ولی در خرمدشت

مرتضی ململی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تاکستان با اشاره به دریافت شش هزار اصله نهال غیر مثمر از سوی منابع طبیعی تاکستان اظهار داشت: یک‌هزار و 200 نهال از این تعداد کاشت و مابقی آنها نیز توزیع شده است.

شهردار خرمدشت مساحت فضاهای ورزشی موجود در شهر خرمدشت را 52 هزار متر مربع ذکر کرد و افزود: بالاترین میزان وجود فضای سبز در بین شهر‌های استان قزوین مربوط به شهر خرمدشت است.

شهردار خرمدشت با اشاره به اینکه شهر خرمدشت دارای محله‌های متعدد و به صورت طایفه‌ای تشکیل شده است، تصریح کرد: هفت پارک محله‌ای تاکنون با مجموعه کامل تجهیزات ورزشی و با اعتبار 180 میلیون ریالی در شهر خرمدشت راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به ساخت سوله ورزشی پوریای ولی در خرمدشت در سال 92 تصریح کرد: 350 میلیون تومان اعتبار برای ساخت این سوله ورزشی اعتبار تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: ساخت سرویس بهداشتی بوستان پردیس و سینمای صحرایی پردیس با گنجایش 650 نفر نیز با اعتبار 40 میلیون تومانی در سال 92 به انجام می‌رسد.

وی ابراز داشت: بودجه 91 شهرداری خرمدشت بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون تومان بوده است که مقداری از آن با بهره‌گیری از اصل متمم تحقق یافته است.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول