اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مالک باشگاه پارس چالوس:

بخش خصوصی توان ایجاد تحول در حوزه ورزش را دارد

خبرگزاری فارس: مالک باشگاه پارس چالوس با اشاره به نمایش خیره‌کننده تیم پارس چالوس در لیگ دسته سوم فوتبال کشور گفت: بخش خصوصی توان ایجاد تحول در ورزش کشور را دارد.

بخش خصوصی توان ایجاد تحول در حوزه ورزش را دارد

سیدهادی حسینی امروز در حاشیه نشست مربوط به فعالیت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کیش، با اشاره به فعالیت‌های باشگاه تحت مدیریت و مالکیت خود، اظهار داشت: تیم پارس فوتبال چالوس با درخشش در مرحله نخست لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور توانست جواز حضور در مرحله نهایی این مسابقات را به دست آورد و در حال حاضر نیز با ادامه موفقیت‌های خود صعود به لیگ دسته دوم فوتبال کشور را نشانه رفته است.

وی ادامه داد: این تیم فوتبال بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری بر روی جوانان با استعداد و بومی چالوس اولین حضور فوتبال این شهر در عرصه لیگ کشوری را رقم زد و در سال گذشته توانست با کسب امتیازات لازم، جایگاه خود در لیگ را تثبیت و در بازی‌های امسال حضوری مقتدرانه‌تر داشته باشد.

به گفته مالک باشگاه فرهنگی ورزشی پارس چالوس، تیم فوتبال این باشگاه با تلفیقی از بازیکنان تیم‌های ریشه‌دار و دارای قدمت بازرگانان و رفاه چالوس که از مدعیان دهه 60 لیگ استان مازندران به شمار می‌آمدند، شکل گرفته است.

وی گفت: سیدعلی میرزایی، بازیکن اسم و رسم‌‌دار سال‌های گذشته فوتبال ایران که با پیراهن تیم‌هایی همچون پلی‌اکریل اصفهان و شموشک نوشهر در سطح نخست لیگ ایران نمایش‌های پرفروغی در اذهان فوتبالی‌ها بر جای گذاشته است، هدایت پارس فوتبال چالوس را عهده‌دار است؛ ضمن اینکه در کنار وی علی حیدری، بازیکن پرآوازه شاهین تهران قرار گرفته تا با تزریق تجربه و دانش روز فوتبال به بازیکنانی که برای کسب موفقیت بی‌قراری می‌کنند، افتخاری ماندگار را رقم زده و خاطره گذشتگان فوتبال این سرزمین زیبا را زنده کنند.

وی ادامه داد: در حالی اردیبهشت‌ماه سال 92 مرحله نهایی لیگ دسته سوم باشگاه‌های کشور به پایان خواهد رسید و پنج تیم راه یافته به لیگ دسته دو ایران مشخص خواهند شد که پارسی‌های فوتبال چالوس با توجه به دو برد و دو تساوی و امتیازاتی که تا به امروز به دست آورده‌اند از بخت و اقبال بالایی برای کسب سهمیه صعود برخوردار هستند و قطعاً با رخ دادن این اتفاق فصل تازه‌ای از فوتبال چالوس در لیگ کشور شروع خواهد شد و البته حمایت همه جانبه تماشاگران و پیشکسوتان تیم‌هایی همچون بازرگانان، رفاه، شهرداری و همای این شهرستان متضمن این مهم به شمار می‌آید.

مالک باشگاه پارس چالوس با بیان اینکه برای نخستین‌بار در تاریخ فوتبال این شهر یک تیم در عرصه کشوری به نتایجی خیره کننده دست یافته است، گفت: بخش خصوصی توان ایجاد تحول در ورزش کشور را دارد.

انتهای پیام/88003/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول