اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمیرم:

تحریم‌ها باعث پیشرفت روزافزون ایران شده است

امام جمعه موقت سمیرم گفت: آنچه در سال گذشته از سوی جهان استکبار مشهود بود تحریم ملت ایران بود که به فضل الهی نه تنها به خواسته خود نرسیدند، بلکه باعث پیشرفت روزافزون ایران اسلامی شد.

تحریم‌ها باعث پیشرفت روزافزون ایران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمیرم حجت‌الاسلام سجاد زینعلی در نخستین خطبه‌های نماز جمعه سمیرم امسال اظهار کرد: یکی از مصادیق عمل صالح انسان خوشحال کردن دل بندگان خداست که سبب مغفرت الهی می‌شود.

وی با بیان این که نگاه با تبسم به چهره برادر مؤمن ثواب دارد، افزود: خدمت کردن به مردم از هر عملی بالاتر می‌باشد، زیرا که منجی انسان در دنیا و آخرت است و یکی از آثار خدمات اجتماعی و رفع مشکل مردم، افزایش طول عمر انسان است.

امام جمعه موقت سمیرم در بخش دیگر خطبه‌ها ضمن تبریک فرا رسیدن عید نوروز تصریح کرد: آنچه در سال گذشته از سوی جهان استکبار مشهود بود تحریم ملت ایران بود که به فضل الهی نه تنها به خواسته خود نرسیدند، بلکه باعث پیشرفت روزافزون ایران اسلامی شد.

زینعلی اضافه کرد: با وجود فشارها و تحریم‌ها ملت ایران سرافراز بیرون آمد و این حرکت ملت ایران به سمت پیشرفت همچنان ادامه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تداوم این حرکت به همدلی و همفکری همه مسئولان و مدیران کشور نیاز داریم که به فرموده مقام معظم رهبری با تدبر و مدیریت باید طوری اقدام شود که برای مردم مشکلی به وجود نیاید و مشکلات را در نطفه خفه کنند.

حجت‌الاسلام زینعلی به پیشرفت و تکریم ایران اسلامی در عرصه سیاسی در جهان اشاره کرد و افزود: عزت و عظمت کنونی ایران به خاطر حماسه آفرینی مردم از جمله حضور حماسی مردم در راه‌پیمائی 22بهمن است.

وی گفت: مهم‌ترین واقعه پیشرو در سال جاری انتخابات ریاست جمهوری در خرداد ماه 92 است و انتخابات مظهر اقتدار ملت و نظام است.

انتهای پیام/2301/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول