اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در گفت‌وگو با فارس:

اداره ورزش آبادان بهترین رتبه ارزیابی عملکرد 91 را کسب خواهد کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: با میزبانی‌هایی که انجام شده است مطمئنا اداره ورزش و جوانان آبادان بهترین رتبه سال 91 را در استان کسب خواهد کرد.

اداره ورزش آبادان بهترین رتبه ارزیابی عملکرد 91 را کسب خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، اداره ورزش و جوانان در سال جاری که اندک‌اندک به پایان آن نزدیک می‌شویم مسابقات زیادی را میزبانی و برگزار کرده و امسال از معدود سال‌هایی بوده که این شهر میزبان سه تیم ملی به طور همزمان بود از این‌رو بر آن شدیم تا با غلامرضا خنفری، رئیس اداره ورزش و جوانان آبادان در مورد عملکرد این اداره به گفت‌و‌گو بنشینیم که ماحصل را در ذیل می‌خوانید.

*فارس: عملکرد اداره ورزش را در سال 91 چگونه ارزیابی می‌کنید؟

خنفری: ورزش آبادان در حالی که در سال جاری بودجه‌ای در اختیار نداشته است، از همه شهرهای استان حتی از مرکز استان فعال‌تر بوده و توانسته مسابقات زیادی را میزبانی کند و میزبان چندین اردوی تیم ملی نیز باشد.

*فارس: میزبانی‌هایی که آبادان از مسابقات به عمل آورده از چه قرار بوده‌اند؟

خنفری: میزبانی مسابقات تکواندو آزاد کشور، دسته یک و نیروهای مسلح کشور، برگزاری دوره داوری و مربیگری رزمی کشور در سبک ووینام، همایش وارثون، برگزاری مسابقات دهه فجر، هفته دفاع مقدس، سالروز شکست حصر آبادان از مسابقاتی بوده‌اند که در آبادان و در شش ماهه دوم سال و از ابتدای حضور بنده در این اداره برگزار شده است.

*فارس: آیا رتبه‌ای هم به این اداره تعلق خواهد گرفت؟

خنفری: به طور قطع در اوایل هر سال عملکرد اداره ورزش شهرها و استان‌ها مورد بررسی قرار خواهد گرفت و به شما قول خواهم داد که آبادان بهترین رتبه ارزیابی عملکرد در سال 91 را کسب خواهد کرد.

*فارس: با وجود اینکه عنوان کردید که بودجه‌ای به این اداره اختصاص داده نشده، این برنامه‌ها و میزبانی‌ها چگونه برگزار شده است؟

خنفری: به همت مسئولان ورزشی و ورزش ‌دوست شهر آبادان که همیشه یار و یاور ورزش و جوانان شهر آبادان بوده‌اند، فرماندار آبادان، شهردار ورزشی آبادان که حمایت‌های بی‌دریغی از ما داشته‌اند، نمایندگان این شهر، امور ورزش شرکت نفت، ناحیه مقاومت بسیج آبادان، آموزش و پرورش، مخابرات و منطقه آزاد اروند که از همه آنها صمیمانه تشکر می‌کنم.

*فارس: آیا هیئت‌ها تقویم ورزشی خود را به این اداره تحویل داده‌اند؟

خنفری: هر سال اسفندماه از هیئت‌ها می‌خواهیم که برنامه و تقویم سال آینده خود را به این اداره تحویل دهند، اما برخی فدراسیون‌ها در این بین کارشکنی می‌کنند و با عدم ارائه تقویم سالانه عملا هیئت‌ها را بلاتکلیف گذاشته و از ارائه تقویم سالیانه باز می‌دارند.

*فارس: خوابگاه کوثر به چه مرحله‌ای رسیده و آیا در سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید؟

خنفری: اسکلت فلزی این ساختمان به پایان رسیده و ما پیمانکار این پروژه را نگه داشته‌ایم تا اعتبار لازم وصول شود، امیدواریم با پیش‌بینی اعتبارات لازم، پیمانکار این مجموعه آغاز به کار کند و اگر همه چیز به خوبی پیش برود این مجموعه را در سال 93 تحویل ورزش‌ دوستان خواهیم داد.

*فارس: از ابتدای حضور شما در اداره ورزش و جوانان آبادان چه مبلغی بودجه به این اداره داده شده است؟

خنفری: با فشارهایی که بر اداره کل وارد کردیم، فقط 10 میلیون تومان به حساب این اداره واریز شده که صرف بدهی‌های آب و برق و کمک به هیئت‌ها شده است.

*فارس: یعنی هیچ بودجه‌ای دیگر برای امور جاری این اداره داده نشده است؟

خنفری: حتی 100 هزار تومان هم داده نشده و تمام این مسابقات و میزبانی‌ها را با این وضعیت برگزار کردیم که اگر مساعدت مسئولان شهر آبادان نبود موفق به انجام این مهم نمی‌شدیم.

*فارس: سالن چند منظوره فرهنگیان به چه مرحله‌ای رسید؟

خنفری: این سالن نیز مراحل پایانی ساخت را طی می‌کند و تقریبا 95 درصد آن به پایان رسیده است و در حال حاضر نیز مشغول نصب کفپوش آن هستیم.

*فارس: حضور تیم‌های ملی در این شهر چه مزیتی برای ورزش آبادان داشت؟

خنفری: حضور تیم‌های ملی باعث پیشرفت ورزش این شهرستان شده است و این فرصت در اختیار ورزشکاران ما هست که تجربه‌های خود را افزایش دهند.

*فارس: در خصوص قطع برق این مجموعه توسط سازمان مربوطه توضیحی بدهید؟

خنفری: متاسفانه بدهی چند سال اخیر این مجموعه بر دوش این اداره است و هم اکنون با مساعدت نمایندگان آبادان برق این مجموعه وصل شده است. لازم به ذکر است که قطع برق این مجموعه به تنها کسانی که ضربه می‌زند جوانان است که اگر نتوانند در این محل انرژی خود را تخلیه کنند ناچار به راه‌های دیگر چه بسا خلاف باشد کشیده می‌شوند و مسئولان این موضوع مهم را باید درک کنند.

*فارس: در پایان اگر صحبتی دارید؟

خنفری: از همه مسئولانی که در سال 91 ما را در برگزاری برنامه‌ها و مسابقات مختلف یاری دادند و از مردم آبادان کمال تشکر و قدردانی را دارم و سالی سرشار از موفقیت و بهروزی را برای همه همشهریان آبادانی از خداوند خواهانم.

انتهای پیام/72001/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول