اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره صنعت و معدن جهرم:

130 واحد صنفی متخلف در جهرم جریمه شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم گفت: در بازدید از واحدهای صنفی بخش‌های خفر، کردیان و مرکزی جهرم، 130 واحد متخلف جریمه شدند.

130 واحد صنفی متخلف در جهرم جریمه شدند

بهنام اتحاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده با بخشداران مرکزی، خفر و کردیان جهرم، 500 واحد صنفی این بخش‌ها طی روزهای گذشته توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این بازرسی‌ها با 130 واحد صنفی متخلف به دلیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم درج قیمت و نداشتن پروانه کسب برخورد شده، افزود: همچنین پرونده این واحدهای صنفی متخلف تکمیل و برای رسیدگی و صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت جهرم با بیان اینکه در سطح این شهر نیز از واحدهای صنفی کیف و کفش، پوشاک و البسه و اغذیه‌فرشی طی گشت‌های صورت گرفته مشترک توسط نمایندگان مجمع امور صنفی، اداره صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری و تعزیرات بازدید شده، گفت: در این بازدیدهای مشترک از واحدهای صنفی با متخلفان در همان مکان توسط قاضی صدور حکم صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه طرح نظارتی بازرسی از واحدهای صنفی ویژه نوروز تا 15 فروردین ماه ادامه دارد، اذعان داشت: در این بازرسی‌ها، سه اکیپ به صورت صبح و عصر از فعالیت‌های واحدهای صنفی سرکشی می‌کنند.

اتحاد همچنین از برگزاری نمایشگاه بهاره در راستای تنظیم و کنترل قیمت‌ها در جهرم خبر داد و خاطرنشان کرد: 40 تن مرغ، چهار تن گوشت و 10 تن برنج در راستای تنظیم بازار میان مردم توزیع شده است.

انتهای پیام/2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول