اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی خبر داد

ساماندهی بیش از 1400کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اسکان ستاد تسهیلات نوروزی خراسان شمالی با اشاره به اینکه یک هزار و 450 کلاس درس برای پذیرش مسافران نوروزی ساماندهی شده است گفت: تاکنون حدود 2 هزار مسافر در مدارس استان اسکان یافتند.

ساماندهی بیش از 1400کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی

محمد وحیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه یک هزار و 450 کلاس درس برای پذیرش مسافران نوروزی ساماندهی شده است،گفت: تاکنون حدود 2 هزار مسافر در مدارس استان اسکان یافتند.اظهار داشت: این تعداد کلاس درس در 195 آموزشگاه این استان ساماندهی شده است.

وی گفت: علاوه بر این هفت مدرسه، در جوار بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای خانواده مصدومان احتمالی سوانح رانندگی آماده شده است.

به گفته وحیدی، 280 نفر در طرح نوروزی آموزش و پرورش استان که کمیته اسکان را بر عهده داشته مشارکت دارند و تمام این افراد آموزش‌های لازم را به منظور پذیرش و خدمات دهی به مسافران گذرانده‌اند و در طول ایام نوروز در خدمت ستاد اسکان تسهیلات نوروزی بوده و هرگونه مرخصی لغو شده است.

وی با اشاره به اینکه مدارس ساماندهی شده برای مسافران نوروزی در استان در سه سطح الف، ب و ج تجهیز شده‌اند،‌ گفت: در گروه الف علاوه بر یخچال و تلویزیون،‌ حمام و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی نیز پیش‌بینی شده است.

وی مدارس گروه ب و ج را فاقد تلویزیون و یخچال اختصاصی عنوان کرد و گفت: البته این مدارس از امکانات مناسب برای پذیرش مسافران برخوردار هستند.

به گزارش فارس، خراسان شمالی در مسیر دو قطب زیارتی شرق کشور مشهد مقدس و قطب سیاحتی شمال قرار دارد.

انتهای پیام/63002/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول