اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه عنوان کرد

اسکان شبانه 10 هزار مسافر در بانه

فرماندار بانه گفت: تمام امکانات برای استقبال از مهمانان نوروزی در این شهرستان به کار گرفته شده، به طوری که زمینه اسکان شبانه بیش از 10 هزار مسافر وجود دارد.

اسکان شبانه 10 هزار مسافر در بانه

مسعود منصوری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر تمامی امکانات ارگان‌ها و نهادهای ذیربط برای استقبال و اسکان مهمانان نوروزی به کار گرفته شده است.

به گفته وی، در این ایام 230 کلاس درس در 29 مدرسه، شش سالن ورزشی، چهار هتل، شش مهمان‌پذیر و 150 واحد منزل استیجاری برای اسکان مهمانان نوروزی آماده شده است.

فرماندار بانه با اشاره به اینکه استفاده از ظرفیت سالن‌های ورزشی شهرستان برای اسکان مسافران نوروزی یکی دیگر از برنامه‌های ستاد تسهیلات دائمی سفر بانه است که چادرهایی برای اسکان مسافران در این سالن‌ها برپا می‌شود، ادامه داد: در صورتی که تعداد مسافران ورودی به بانه افزایش یابد، آنان را در مساجد اسکان خواهیم داد.

به گفته منصوری، اکیپ‌های پلیس راهور، امداد و نجات هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و آتش‌نشانی نیز به منظور ارائه خدمات لازم به مسافران نوروزی به صورت شبانه‌‌روزی فعالیت می‌کنند.

وی با یادآوری اینکه در طول تعطیلات نوروزی سال گذشته بیش از 750 هزار مسافر سراسر استانهای مختلف به شهرستان بانه مسافرت کردند، آمار ورودی مسافران نوروزی نخستین روز سال 92 را بیشتر از روزهای گذشته عنوان کرد و گفت: با ادامه این روند تعداد مسافران ورودی به بانه در سال جاری افزایش خواهد یافت.

فرماندار بانه از توزیع بروشور حاوی پیام‌های بهداشتی و نقشه اماکن گردشگری در بین مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: چندین نمایشگاه نوروزی صنایع دستی و سوغات‌ هم در سطح شهرستان دایر شده است.

منصوری در پایان با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی آمادگی لازم را برای ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران نوروزی دارند، تصریح کرد: اکیپ‌های نظارتی هم به منظور نظارت کامل بر نحوه خدمات‌رسانی تا پایان تعطیلات نوروز در این شهرستان فعال خواهند بود.

انتهای پیام/79002/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول