اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

برگزاری مراسم اهدای کتاب با حضور پیک صبا در اهواز

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از برگزاری مراسم اهدای کتاب، 22 اسفندماه سال جاری با حضور کتابخانه صبا در محل بلوار ساحلی جنب کتابخانه مرکزی خبر داد.

برگزاری مراسم اهدای کتاب با حضور پیک صبا در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، به نقل از روابط عمومی فرمانداری اهواز، عبدالعزیز فدعمی اظهار کرد: سفر این کاروان به استان مرکزی، لرستان و خوزستان انجام گرفته و برنامه‌های اهدای کتاب توسط اقشار مختلف مردم هر روز از برنامه صبح بخیر ایران شبکه سراسری در حال پخش است.

وی هدف از این حرکت ملی را ایجاد همبستگی اجتماعی، فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی دانست و خاطرنشان کرد: این کاروان ضمن معرفی آداب و رسوم هر شهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی نسبت به جمع آوری کتاب برای نقاط روستایی اقدام خواهد کرد.

فرماندار اهواز همچنین عنوان کرد: مراسم اهدای کتاب به کتابخانه صبا از ساعت 6:30 صبح روز سه شنبه 22 اسفندماه در محل بلوار ساحلی جنب کتابخانه مرکزی آغاز شده و این مراسم تا ظهر ادامه پیدا می‌کند.

وی اضافه کرد: قرار است در کنار برنامه اهدای کتاب، برنامه‌های فرهنگی مختلفی نیز اجرا و این مراسم در چند مرحله از شبکه یک سیما به طور مستقیم پخش می‌شود.

فرماندار اهواز با اشاره به اینکه کتاب و کتابخوانی نقش بسیار مهمی در توسعه و بالندگی جامعه دارد اظهار امیدواری کرد: با تلاش و مشارکت همگانی روز به روز شاهد افزایش فرهنگ کتابخوانی در جامعه باشیم.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام به اهمیت کتاب و کتابخوانی تأکید فراوان شده است از مردم اهواز دعوت کرد کتاب‌های خود را به منظور استفاده در مناطق محروم اهدا کنند.

انتهای پیام/ 72001/ع/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول