اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران صورت می‌گیرد

احداث هتل 5 ستاره در منطقه ویژه پارس

خبرگزاری فارس: مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از احداث مجتمع خدمات رفاهی گردشگری و هتل پنج ستاره در منطقه ویژه پارس خبر داد.

احداث هتل 5 ستاره در منطقه ویژه پارس

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، حجت‌الله فریدونی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: پارس جنوبی از مناطق مهم و تاثیرگذار در صنعت نفت است و در سال تولید ملی اهمیت زیادی دارد.

وی افزود: تلاش برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از اولویت‌های این منطقه است و از همه امکانات موجود برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای جذب گردشگران استفاده می‌کنیم.

مدیر توسعه اقتصادی و جذب سرمایه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس از احداث مجتمع خدمات رفاهی گردشگری و هتل پنج ستاره در منطقه ویژه پارس خبر داد.

فریدونی تصریح کرد: با توجه به مزیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان این منطقه در حوزه صنعت گردشگری و فراهم ساختن زیرساخت‌های مورد نیاز این صنعت، احداث هتل پنج ستاره می‌تواند گامی موثر در راستای حمایت از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی باشد.

وی با اشاره به توسعه صنعت گردشگری و لزوم آن در کنار صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در منطقه خاطرنشان کرد: این مهم نه تنها در پیشبرد درآمد ارزی نقش به‌سزایی دارد بلکه صنعتی پاک و عاری از آلودگی است که می‌تواند نقش موثری در اقتصاد کشور داشته باشد.

فریدونی یادآور شد: طرح احداث هتل پنج ستاره و مجتمع خدمات رفاهی گردشگری منطقه ویژه پارس با سرمایه‌گذاری 105 میلیارد تومان در دو مرحله و به مدت دو سال به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: از تمام امکانات و توان موجود برای حمایت از سرمایه‌گذاری بیشتر در این منطقه بهره می‌بریم و به فضل خدا به اهداف مورد نظر می‌رسیم.

انتهای پیام/2451/ج20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول