اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

آمل پیروز دیدار صنعتی‌های فوتبال مازندران شد

خبرگزاری فارس: پیام صنعت آمل در دیداری تدارکاتی با نتیجه سه بر دو از سد تیم فوتبال صنعت ساری گذشت.

آمل پیروز دیدار صنعتی‌های فوتبال مازندران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، شامگاه سه شنبه در دیداری تدارکاتی تیم‌های فوتبال پیام صنعت آمل و صنعت ساری در مرکز استان به دیدار یکدیگر رفتند.

نیمه نخست این دیدار زیبا و پرتحرک بین صنعتی‌های مازندران بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم شاگردان حسین ولی‌نژاد در پیام صنعت توانستند با گل‌های مهدی خلیلی، علی عسگری و دانیال اسماعیلی‌فرد از سد شاگردان شبیر لطفی بگذرند.

تیم فوتبال صنعت ساری هم‌اکنون در لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور حضور دارد و از گزینه‌های صعود به لیگ دسته یک محسوب می‌شود.

همچنین پیام صنعت آمل که در لیگ دسته سه فوتبال کشور توپ می‌زند با وجود 72 تیم در این دوره از رقابت‌ها توانست در مرحله گروهی به عنوان صدرنشین گروه سوم به مرحله بالاتر صعود کرده و هم‌اکنون با قرار گرفتن در صدر گروه نخست مرحله دوم این رقابت‌ها در تعطیلات نیم‌فصل به سر ببرد.

بازی آینده صنعتی‌های آمل در لیگ دسته سه کشور 22 فروردین ماه 1392 است که باید در دور برگشت در بابل به مصاف هیئت فوتبال این شهرستان بروند.

سرپرست تیم فوتبال پیام صنعت آمل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری با اعلام اینکه هم‌اکنون بازیکنان این تیم در شرایط روحی، روانی و جسمانی بسیار ایده‌آلی به سر می‌برند، یادآور شد: دیدار دو تیم صنعت ساری و پیام صنعت آمل از دیداری زیبا و پراتفاقی بود که هر دو تیم برای سنجش بازیکنان و شناسایی نقاط ضعف و قوت خود آمده بودند.

میثم یوسفی خاطرنشان کرد: مهمترین هدف ما صعود از این گروه و در نهایت راه یافتن به لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور است که با همت و تلاش همه عوامل این امر دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول