اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان:

توزیع 1140 تن میوه در 100 غرفه کردستان

خبرگزاری فارس: معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با اشاره به توزیع 1140 تن میوه ستاد تنظیم بازار در استان گفت: این مقدار میوه در 100 غرفه تا 13 فروردین در حال توزیع است.

توزیع 1140 تن میوه در 100 غرفه کردستان

بختیار خلیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه به منظور تنظیم و تعدیل بازار میوه شب عید سازمان صنعت، معدن و تجارت اقدام به واردات میوه‌ از استان‌های دیگر کرده است اظهار کرد: 640 تن پرتقال و 500 تن سیب درختی از استان‌های مازندران و آذربایجان غربی وارد استان کردستان شده است.

وی با اشاره به توزیع این میوه‌ها از 24 اسفند ماه در غرفه‌های سطح استان خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان سنندج 20 غرفه و در مابقی شهرستان‌ها با نظر ستاد تنظیم بازار آن شهرستان بین 7 تا 10 غرفه به توزیع میوه‌های شب عید اختصاص یافته است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت قیمت میوه‌های ستاد تنظیم بازار در شهرستان سنندج را به صورت میانگین 1400 تومان و در سایر شهرستان‌ها را 1250 تومان بیان کرد.

خلیقی با اشاره به قیمت‌گذاری میوه‌های ستاد تنظیم بازار بر اساس قیمت پایه اظهار کرد: این میوه‌ها نسبت به بازار 600 تا 700 تومان اختلاف قیمت دارد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کیفیت میوه‌های وارداتی ستاد تنظیم بازار در حد مطلوبی است اظهار امیدواری کرد با توزیع کامل این میوه‌ها نیاز شهروندان در ایام تعطیلات مرتفع شود.

گفتنی است توزیع سیب و پرتقال ستاد تنظیم بازار از 24 اسفند آغاز و تا 13 فروردین سال آینده ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/79012/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول