اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای اسفندماه صورت گرفت

صدور حکم برای 90 درصد پرونده‌های تعزیرات کاشان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی کاشان‌ از رسیدگی و صدور حکم برای 90 درصد پرونده‌های تخلفات ثبت شده در این اداره از ابتدای اسفندماه جاری تا‌کنون خبر داد.

صدور حکم برای 90 درصد پرونده‌های تعزیرات کاشان

سعید بلانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان با اشاره به آغاز غیر‌رسمی طرح ویژه نظارتی نوروز 92 از اسفندماه جاری اظهار کرد: از زمان آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز تا‌کنون 320 فقره پرونده تخلف در تعزیرات حکومتی کاشان به ثبت رسیده است.

وی افزود: از مجموع پرونده‌های تخلف ثبت شده در تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان از ابتدای اسفندماه جاری تا‌کنون به 294 پرونده رسیدگی شده است.

این مسئول ادامه داد: این بررسی‌ها به مختومه اعلام شدن پرونده‌ها و صدور حکم منجر شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان کاشان جریمه نقدی پرونده‌های تخلفات مختومه شده در تعزیرات حکومتی را بیش از 483 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این جزاهای نقدی شامل جریمه‌های تخلفات عدم درج قیمت، نداشتن پروانه کسب، گران‌فروشی، کم‌فروشی، تقلب و سایر تخلفات بهداشتی و دارویی بوده است.

به گفته وی، از 320 پرونده تخلفات ثبت شده در تعزیرات حکومتی کاشان 180 فقره پرونده مربوط به تخلفات عدم درج قیمت، 116 فقره پرونده تخلفات نداشتن پروانه کسب، 77 مورد تخلفات گران‌فروشی، 17 فقره پرونده کم‌فروشی و تقلب و بقیه تخلفات نیز مربوط به سایر تخلفات اعم از بهداشتی و دارویی بوده است. 

بلانی‌زاده یادآور شد: برای محکومان پرونده‌ها علاوه بر جریمه نقدی، حکم تعطیلی، درج در پرونده، لغو پروانه و مصادره کالا در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به افزایش رسیدگی به پرونده‌ها در اسفندماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: رسیدگی بیشتر به این پرونده‌ها در سال جاری نسبت به سال گذشته نشان از اهمیت شرایط اقتصادی و تلاش مضاعف تعزیرات شهرستان برای رسیدگی به روز پرونده‌ها است.

انتهای پیام/2406/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول