اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان:

ارزش مالی پرونده‌های تعزیراتی زنجان 2500 میلیارد ریال بوده است

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان میزان محکومیت مالی پرونده‌های مختومه را در سال گذشته 2500 هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

ارزش مالی پرونده‌های تعزیراتی زنجان 2500 میلیارد ریال بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، حمیدرضا عزیزپور امروز در شانزدهمین جلسه ستاد تنظیم بازار استان زنجان از مختومه شدن 10 هزار و 209 پرونده در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: رسیدگی به تخلفات افزایش 101 درصدی داشته است.

وی به متنوع بودن پرونده‌های تشکیل شده اشاره کرد و افزود: این پرونده‌ها در حوزه‌های قاچاق کالا، تخلفات ارزی و بهداشت محیط و سایر امور بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی زنجان، میزان محکومیت مالی پرونده‌های مختومه را 2 هزار 500 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: این پرونده‌ها غیر از مجازت‌های حبس، ضبط و معدوم کردن کالا می‌باشد که برای آنها در نظر گرفته شده است.

وی از رسیدگی به دو فقره پرونده تخلف ارزی در اسفند ماه خبر داد و اضافه کرد: یکی از موارد این پرونده‌ها که واردکننده خودرو بوده است، بالغ بر 22 میلیارد ریال جریمه شده است.

عزیزپور با تقدیر از ارگان‌های دیگر برای همکاری با تعزیرات حکومتی در پیشبرد امور، اظهار داشت: مجمع امور صنفی، غله، سازمان صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی همکاری خوبی طی این مدت، به ویژه در اسفند ماه برای کنترل بازار داشته‌اند.

وی از رسیدگی به 69 پرونده تخلفات ارزی طی سال‌جاری خبر داد و گفت: 80 درصد از این پرونده‌ها منجر به صدور حکم  شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان عدم اجرای ضوابط قیمت‌گذاری و عدم ایفای تعهدات واردکنندگان در اعاده ارز به بانک‌ها را از جمله تخلفات منجر به صدور حکم محکومیت اعلام کرد که توسط بانک‌ها و سازمان حمایت گزارش شده است.

انتهای پیام/73004/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول