اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس جهرم خبر داد

آمادگی پلیس جهرم برای کنترل جاده‌های این شهرستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی جهرم با بیان اینکه انضباط در عبور و مرور باعث کاهش تصادفات می‌شود، گفت: در ایام نوروز 92 با آمادگی کامل محورهای ارتباطی این شهرستان را کنترل و نظارت می‌کنیم.

آمادگی پلیس جهرم برای کنترل جاده‌های این شهرستان

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، یوسف ملک‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران انضباط در عبور و مرور را از عوامل مهم کاهش تصادفات جاده‌ای دانست و اظهار داشت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی با اجرای طرح نوروزی پلیس، تلاش خود را در راستای ارتقای امنیت و حفظ سلامتی رانندگان افزایش می‌دهیم.

وی با اشاره به لزوم آمادگی وسایل نقلیه برای انجام سفری مطمئن و بدون دغدغه، افزود: لازم است که مسافران قبل از شروع مسافرت و ورود به جاده‌های برون‌شهری، وسیله نقلیه خود را از نظر سیستم‌های ترمز، کلاچ، روشنایی، فرمان، سالم بودن لاستیک‌ها و غیره بازدید کنند تا در هنگام سفر با مشکل روبه‌رو نشوند.

رئیس پلیس انتظامی جهرم «نوروز پرنشاط با رعایت قانون و احترام به دیگران» را شعار نوروزی امسال پلیس عنوان کرد و گفت: ضرورت و لازمه زندگی اجتماعی، تبعیت از قوانین و احترام به حقوق دیگران بوده و تمام مسافران و رانندگان باید با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، امنیت و سلامتی خود و دیگران را تضمین کنند.

وی با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای ارائه خدمت به مسافران نوروزی، ابراز داشت: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ، از مهمترین دلایل تصادفات بوده و پلیس با رانندگان حادثه‌ساز به شدت برخورد می‌کند.

ملک زاده همچنین با اشاره به اینکه خستگی و خواب‌آلودگی یکی از عوامل تصادفات جاده‌ای است به رانندگان توصیه کرد تا پیش از آغاز سفر، استراحت کافی داشته باشند و بدون خواب‌آلودگی و خستگی به رانندگی بپردازند.

انتهای پیام/2448/ق20/گ1003

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول