اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان البرز:

آمادگی 100 درصدی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان البرز از آمادگی 100 درصدی پلیس این استان به منظور ارائه خدمات به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.

آمادگی 100 درصدی پلیس البرز به منظور ارائه خدمات به مسافران نوروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علی گودرزی ظهر امروز در مانور ستاد تسهیلات نوروزی این استان اظهار داشت: خدمات‌رسانی یکی از مطالبات مردمی است و به عنوان یکی از مهم‌ترین وظایف مسئولان در دستگاه‌های مختلف محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: طرح نوروزی از 25 اسفند ماه آغاز شده و تا 17 فروردین ادامه دارد.

این مسئول با بیان اینکه پلیس با تمام توان تلاش می‌کند تا نظم را در جاده‌های مواصلاتی استان بیش از گذشته پیاده کند افزود: امیدواریم با حضور مستمر پلیس و رعایت قانون از سوی همه رانندگان، امسال شاهد کمترین میزان تصادفات جرحی و فوتی در این استان باشیم.

گودرزی تأکید کرد: روزانه 50 تیم گشتی در جاده‌های این استان حضور دارند که امنیت جاده‌ها را برقرار می‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین استقرار 270 نفر نیروی پلیس در راه‌های مواصلاتی استان البرز، 56 تیم پیاده و فعال کردن چهار تیم نامحسوس از مهمترین اقدامات پلیس استان البرز در تعطیلات نوروز است.

فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه سخنان خود به رفع نقاط حادثه‌خیز در این استان اشاره کرد و افزود: با رفع نقاط حادثه‌خیز بخش مهمی از تصادفات در جاده‌ها کاهش پیدا می‌کند.

*استقرار 100 ایستگاه پلیس در مناطق پرتردد

گودرزی در ادامه سخنان خود از استقرار 100 ایستگاه پلیس در مناطق پرتردد این استان خبر داد و گفت: در کنار هر یک از این ایستگاه‌ها نمازخانه نیز احداث شده است تا مردم به انجام فریضه نماز خود نیز بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: امسال در دو محل در جاده چالوس و پلیس راه کرج ـ قزوین به منظور استقبال از مسافران نوروزی طاق نصرت ایجاد شده است.

این مسئول انحراف به چپ، سرعت غیرمجاز و سبقت را از مهمترین عوامل تصادفات عنوان کرد و گفت: رانندگان باید با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی علاوه بر ارتقای سطح ایمنی جاده‌ها در سلامت خود و دیگر شهروندان نیز کوشا باشند.

انتهای پیام/2302/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول