اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاهین بوشهر در سالی که گذشت

شاهین دوست داشتنی نیازمند تشکیلاتی منسجم

خبرگزاری فارس: شاهین بوشهر تیم فوتبال دوست داشتنی با وجود هواداران خونگرم خود سالی پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشت و اکنون به شدت نیازمند یک بازنگری کلی در تشکیلات مدیریتی و ساختاری است.

شاهین دوست داشتنی نیازمند تشکیلاتی منسجم

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، سرنوشت تیم فوتبال شاهین بوشهر در فصل جاری با اتفاقات و حواشی سال گذشته خود گره خورد و در حالی که انتظار می‌رفت با توجه به مسائل و مشکلات عدیده باشگاه شاهین در سال 90 که با تغییرات گسترده و البته بی نتیجه مدیریتی و فنی همراه بود، در سال 91 شاهد تغییراتی در شیوه نگارش باشگاهداری باشیم که متاسفانه این چنین نشد .

در فصل جاری کسانی که زمام امور مدیریتی شاهین را بار دیگر بدست گرفتند باز هم بدون برنامه و پشتوانه مالی وارد رقابت‌ها شدند و تنها نقطه عطف عملکرد آنها را می‌توان جذب حمید کللی‌فرد دانست که الحق در اول فصل با توجه به شناختی که از موجودیت لیگ دسته یک داشت با جذب بازیکنان کارآمد، تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ یک کرد.

اما در این میان باشگاه هیچگونه برنامه و استراتژی مشخصی برای حمایت از تیم نداشت و خیلی زود روند تاسف بار سال گذشته دامنگیر شاهین شد و عدم حضور در دیدار با الوند همدان اوج این بی‌برنامگی‌ها بود .

برکناری رئیسی‌نژاد و حضور دلفانی به حواشی و مشکلات شاهین شدت بخشید و در کنار آن برکناری رفیعی و کناره گیری کللی فرد هم به دلیل کج سلیقگی‌ها و کینه ورزی‌ها حاصل شد، بر روند حواشی و افت تیم افزود.

در این بین به تنها چیزی که در فصل جاری و فصل گذشته توجه نشد، ثبات مدیریتی بوده است که بیشترین ضربه را به پیکره این باشگاه مردمی وارد کرده است .

باشگاه شاهین از ابتدای فصل لیست 13 نفره‌ای را به‌عنوان هیئت مدیره معرفی کرد اما عملاً اثری از فعالیت آنها دیده نشد و جالب اینکه این 13 نفر حتی یکبار هم جلسه‌ای در خصوص مسائل و مشکلات باشگاه نداشتند و جالب تر اینکه بعضی از این اعضاء حتی نمی دانستند که عضو هیات مدیره باشگاه شاهین هستند.

وضعیت این روزهای شاهین هم تفاوت چندانی با روزگار قبل ندارد، باشگاه شاهین هنوز تشکیلات منسجم مدیریتی ندارد و هیئت مدیره‌ای در کار نیست ، هیچکدام از تصمیمات جمعی گرفته نمی‌شود .

باشگاه شاهین به شدت نیازمند یک بازنگری کلی در تشکیلات مدیریتی و ساختاری است،  تشکیل یک هیئت مدیره قوی و کارآمد،  توجه به تیم‌های پایه، تدوین برنامه کوتاه مدت و بلند مدت، پیگیری برای تامین منابع مالی و اسپانسرهای لازم، استفاده از نظرات کارشناسان و پیشکسوتان و استفاده مناسب از نیروهای بومی می‌تواند از جمله راهکارهایی برای برون رفت باشگاه شاهین از معضلات کنونی باشد.

انتهای پیام/66006/ق30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول